Blødning midt i p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juli 2013

Anonym trådstarter

Godformiddag!

Jeg har lige et spørgsmål jeg håber at I kan svare mig på...

Jeg har længe været på p-piller, men for 2mdr siden skiftede jeg mærke, dog med samme sammensætning.
Jeg har siden da haft smerter i lænden som ved menstruation, haft mavekneb, diarré-lignende afføring, og her til morgen da jeg gik på toilettet blødte jeg, som ved mens!
Jeg er nået cirka halvvejs i pakken, og er nu I tvivl om hvad jeg skal gøre?

Håber I kan rådgive lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Godformiddag!

Jeg har lige et spørgsmål jeg håber at I kan svare mig på...

Jeg har længe været på p-piller, men for 2mdr siden skiftede jeg mærke, dog med samme sammensætning.
Jeg har siden da haft smerter i lænden som ved menstruation, haft mavekneb, diarré-lignende afføring, og her til morgen da jeg gik på toilettet blødte jeg, som ved mens!
Jeg er nået cirka halvvejs i pakken, og er nu I tvivl om hvad jeg skal gøre?

Håber I kan rådgive lidt...

Det har jeg også oplevet to gange nu, og forstår det ikke. Har dog taget det her mærke et stykke tid. Men jeg fortsætter bare med pakken. Og så holder jeg ikke pause når den er taget men fortsætter på næste pakke.

hvis du nu har glemt et par stykker kan du også få din mens

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Det har jeg også oplevet to gange nu, og forstår det ikke. Har dog taget det her mærke et stykke tid. Men jeg fortsætter bare med pakken. Og så holder jeg ikke pause når den er taget men fortsætter på næste pakke.

hvis du nu har glemt et par stykker kan du også få din mens

Jeg forstår det bare ikke, det her kan da umuligt være en rigtig menstruation, jeg har jo lige haft 5 dages blødning for 10 dage siden ved min rigtige menstruation! Der kan da ikke være noget slimhinde der skal afstødes allerede?
Jeg har INGEN smerter, andet end dem jeg har døjet med de sidste to måneder, så det virker meget "lokalt" hvis man kan kalde det det...

Anmeld

3. juli 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Jeg forstår det bare ikke, det her kan da umuligt være en rigtig menstruation, jeg har jo lige haft 5 dages blødning for 10 dage siden ved min rigtige menstruation! Der kan da ikke være noget slimhinde der skal afstødes allerede?
Jeg har INGEN smerter, andet end dem jeg har døjet med de sidste to måneder, så det virker meget "lokalt" hvis man kan kalde det det...

Jeg har desværre ikke nogen forklaring for er virkelig underligt det kan kommepå den måde. Mit er nemlig det samme

Anmeld

3. juli 2013

optimistmor

selvom p-pillerne indeholder samme stof kan kroppen godt reagere anderledes på dem. jeg har selv døjet med det. men i dag går jeg gerne gennem flere apoteker for at få det rigtige mærke når jeg mangler. og går på apoteket ca en uge før de skal bruges, så kan de nemlig nå at få dem hjem jeg bruger. hvorfor kroppen gør sådan ved jeg ikke, men løsningen er at holde sig til samme mærke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.