wauw sikke en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
9 svar
4 synes godt om
3. juli 2013

DianaRJS

so....

undskyld udfaldet ..

men jeg var i biffen i går, og havde for sjovt skrevet på facebook det med min bedste kammerat bare var nødt til at undvige en mcdonalds pose...

det har åbenbart gjort hans kæreste mere end jaloux :O

skal siges det er min barndoms kammerat vi har kendt hinanden siden jeg var 2, og han var 7, da vores forældre har været skolekammerater og altid holdt fast i venskabet...

men her til morgen vågnede jeg til en kæmpe sviner på fb, fra hans kæreste, om hvad fanden jeg bildte mig ind at rende rundt med hendes kæreste.... en lang forklaring om hvilken møg kost hun synes jeg var :O

what the f... tænkte jeg. har aldrig mødt hende, er der ingen af os, der har... vi er en vennekreds på 6 personer der ofte tager i biffen, ud og spise, er sammen i weekender med fælles mad osv. men hun er ALDRIG med fordi hun vil ikke møde os :O

jeg er totalt i chok..... hvordan ville i reagere på sådan en besked?

altså hun ved jeg er gravid med tvillinger, og ved je gogså har en kæreste, så hun har jo bestemt INGEN grund til at være jaloux :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Fuglemor

Jeg havde nok taget fat i hendes kæreste og fortalt ham hvad hun har skrevet.

men jeg ville hæve mig over hendes niveau også ville ikke svare hende

Anmeld

3. juli 2013

Flødebollen

DianaRJS skriver:

so....

undskyld udfaldet ..

men jeg var i biffen i går, og havde for sjovt skrevet på facebook det med min bedste kammerat bare var nødt til at undvige en mcdonalds pose...

det har åbenbart gjort hans kæreste mere end jaloux :O

skal siges det er min barndoms kammerat vi har kendt hinanden siden jeg var 2, og han var 7, da vores forældre har været skolekammerater og altid holdt fast i venskabet...

men her til morgen vågnede jeg til en kæmpe sviner på fb, fra hans kæreste, om hvad fanden jeg bildte mig ind at rende rundt med hendes kæreste.... en lang forklaring om hvilken møg kost hun synes jeg var :O

what the f... tænkte jeg. har aldrig mødt hende, er der ingen af os, der har... vi er en vennekreds på 6 personer der ofte tager i biffen, ud og spise, er sammen i weekender med fælles mad osv. men hun er ALDRIG med fordi hun vil ikke møde os :O

jeg er totalt i chok..... hvordan ville i reagere på sådan en besked?

altså hun ved jeg er gravid med tvillinger, og ved je gogså har en kæreste, så hun har jo bestemt INGEN grund til at være jaloux :O

Jeg ville nok skrive en pæn (!) besked tilbage, at jeg synes, hun burde slå koldt vand i blodet.

Forklare hende, det, du lige har skrevet herinde, og så skriv, at hvis hun nu en gang tog med jer alle, kunne hun jo se, at der ikke var mere i det.

Anmeld

3. juli 2013

katrine26

Jeg ville være den voksne i dette og svare tilbage at hun bestem ikke har noget at være bekymret for og vis hun ikke syntes det er ok at hendes kæreste tage i bio med sine venner så burde hun tage Det op med ham. Meget kort og simpel. Katrine26. 

Anmeld

3. juli 2013

DianaRJS

Fuglemor skriver:

Jeg havde nok taget fat i hendes kæreste og fortalt ham hvad hun har skrevet.

men jeg ville hæve mig over hendes niveau også ville ikke svare hende

har heller ikke svaret hende....

og har så også skrevet til min kammerat  hvad f... den gik ud på.....

blev helt mundlam... en ting er hvis hun havde mødt mig, og stadig følte hun havde en grund til at være jaloux, min kæreste er også med når vi har de weekender, og er for det meste også med i biffen, og det ved hun også, men alligevel får hun lagt det op somom mig og min kammerat flirtet... hvilket vi overhovedet ikke gør

synes det var helt hen i vejret, og blev helt i chok over det

Anmeld

3. juli 2013

DianaRJS

katrine26 skriver:

Jeg ville være den voksne i dette og svare tilbage at hun bestem ikke har noget at være bekymret for og vis hun ikke syntes det er ok at hendes kæreste tage i bio med sine venner så burde hun tage Det op med ham. Meget kort og simpel. Katrine26. 

skrev så til min kammerat istedet for...

føler ldit hvs jeg bgynder at skrive tilbage gør jeg det bare værre

og det er jo overhovedet heller ikke fordi vi ikke spørger om hun vil med.. hun bliver spurgt hver gang, men hver gang skal hun noget andet, eller også gider hun ikke se den film, eller også har hun bare ikke lyst og vi alle sammen vil jo også gerne vide hvem det er der har "stjålet" vores bedste kammerat

altså vi synes kun det er fedt han har fået en kæreste, men vil da også gerne se hvem det er, ligesåvel som han kender vores jo

Anmeld

3. juli 2013

SjeBets

nogle er bare så jaloux, at det går ud over alle, ogdet er jo lidt synd, det bunder jo ofte i usikkerhed på sig selv :/

Jeg ville undlade at svare hende. det kan ikke svare sig

Anmeld

3. juli 2013

Bettina90

Ville også undgå at svare hende, og lade som om jeg aldrig havde fået den besked :-) Det problem må hende og hendes kæreste løse indbyrdes - men hold da op en reaktion!

Anmeld

3. juli 2013

katrine26

DianaRJS skriver:

skrev så til min kammerat istedet for...

føler ldit hvs jeg bgynder at skrive tilbage gør jeg det bare værre

og det er jo overhovedet heller ikke fordi vi ikke spørger om hun vil med.. hun bliver spurgt hver gang, men hver gang skal hun noget andet, eller også gider hun ikke se den film, eller også har hun bare ikke lyst og vi alle sammen vil jo også gerne vide hvem det er der har "stjålet" vores bedste kammerat

altså vi synes kun det er fedt han har fået en kæreste, men vil da også gerne se hvem det er, ligesåvel som han kender vores jo

Ja det er nok også det smartestes at gør og ja det er da skide surt hun ikke vil deltage så i kan lære hende at kende men sådan er der desværre nogle mennesker som er. Katrine26. 

Anmeld

3. juli 2013

Fuglemor

DianaRJS skriver:

har heller ikke svaret hende....

og har så også skrevet til min kammerat  hvad f... den gik ud på.....

blev helt mundlam... en ting er hvis hun havde mødt mig, og stadig følte hun havde en grund til at være jaloux, min kæreste er også med når vi har de weekender, og er for det meste også med i biffen, og det ved hun også, men alligevel får hun lagt det op somom mig og min kammerat flirtet... hvilket vi overhovedet ikke gør

synes det var helt hen i vejret, og blev helt i chok over det

Nogle mennesker er lidt skøre i låget. Forstår ikke hvad hun får ud af at opføre sig sådan og skrive til dig. Hun kunne jo vælge at tage med og møde jer alle sammen og se at i ikke er sådan som hun tror, kommer hun vist længst med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.