Hej med jer 
Jeg fik for snart et år siden barn nr. 2, og skulle derfor på barsel. Min arbejdsgiver skulle så, eller jeg troede at min arbejdsgiver skulle finde en barselsvikar til min stilling.
Jeg arbejder i en lille afdeling i en stor kæde, og de skulle spare, så vi var kun to i afdelingen. Jeg har 30 timer om ugen.
en dag sad jeg og læste avisen, og fik øje på en annonce, om at de søgte en til den afdeling jeg er i, tænkte at det nok var som min barselsvikar, MEN stillingen var på 37 timer, og der stod intet om at det var som barselsvikar, undrede mig lidt, og spurgte til det på jobbet, de sagde så at der var et job til mig når jeg kom tilbage, nok bare i en anden afdeling...
Nu har jeg så fået vagtplan, og tiderne på mine vagter er helt henne i vejret, det kommer slet ikke til at hænge sammen..
var til samtale der nede hvor jeg spurgte om jeg kunne have korte dage onsdag og fredag da kæresten arbejder længe de dage, og vi så har svært ved at hente vores to børn, han sagde, at han ville se på det.
har så fået lange dage onsdag OG fredag 
Kan de virkelig godt det? Altså bare smide folk rundt? Er så ked af det, ville ønske, at de havde tilbudt mig de 37 timer i den gamle afdeling
Anmeld