Nogen af jer der har været på vig festival?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. juli 2013

MIWULA

Kunne godt tænke mig og vide om det er muligt at køre rundt med en paraplyklapvogn som har de der dreje hjul? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

MIWULA

3. juli 2013

Malthe2010

Det er grus stier på det meste af festivalen, så hvis det regner bare en lille smule, bliver det virkelig besværligt, men hvis det bliver fint vejr, som de vist nok lover i næste uge, kan du sagtens gå med sådan en  Rigtig god fornøjelse!! Kun en smule misundelig 

Anmeld

3. juli 2013

MIWULA

Malthe2010 skriver:

Det er grus stier på det meste af festivalen, så hvis det regner bare en lille smule, bliver det virkelig besværligt, men hvis det bliver fint vejr, som de vist nok lover i næste uge, kan du sagtens gå med sådan en  Rigtig god fornøjelse!! Kun en smule misundelig 

Okey tusind tak.  Hihi 

Anmeld

3. juli 2013

Clisolka

MIWULA skriver:

Kunne godt tænke mig og vide om det er muligt at køre rundt med en paraplyklapvogn som har de der dreje hjul? 

Uhhh ha ja da da, det har jeg i hvert fald - jeg har nærmest været fast inventar, men har ikke været med de sidste par år 

Jeg tror sagtens du kan gå rundt med en, men som Malthe2010 skriver, så er der mange grusstier 

Anmeld

3. juli 2013

MIWULA

Babymor2010 skriver:

Uhhh ha ja da da, det har jeg i hvert fald - jeg har nærmest været fast inventar, men har ikke været med de sidste par år 

Jeg tror sagtens du kan gå rundt med en, men som Malthe2010 skriver, så er der mange grusstier 

Hihi okey så kan du jo fortælle mig og det er børnevenligt?

Anmeld

4. juli 2013

Clisolka

MIWULA skriver:

Hihi okey så kan du jo fortælle mig og det er børnevenligt?

Det er det i hvert fald  Jeg ved ikke om du kender deres hjemmeside?  http://www.vigfestival.dk/page.php/b%C3%B8rneland/33

Anmeld

4. juli 2013

MIWULA

Babymor2010 skriver:

Det er det i hvert fald  Jeg ved ikke om du kender deres hjemmeside?  http://www.vigfestival.dk/page.php/b%C3%B8rneland/33

Super tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.