Host host host:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juli 2013

MyLove E

Puha det har været en lang nat med hoste fra Elias hele natten

Nu sidder han helt stille og ser prop og Berta.
Han startede med at hoste lidt søndag aften. I går hostede han rigtig meget og så er det så gået helt amok i nat.
Hver anden host ender ud i en opkastlyde. (Han kaster IKKE op)

Ville i ringe til lægen eller vente? Han har havde feber i weekenden men ikke mere? ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Puha det har været en lang nat med hoste fra Elias hele natten

Nu sidder han helt stille og ser prop og Berta.
Han startede med at hoste lidt søndag aften. I går hostede han rigtig meget og så er det så gået helt amok i nat.
Hver anden host ender ud i en opkastlyde. (Han kaster IKKE op)

Ville i ringe til lægen eller vente? Han har havde feber i weekenden men ikke mere? ??

Min datter har hostet i over en uge og vi har ikke været ved lægen. Det komme lidt an på om du mener hosten har "sat" sig for så kan det være han skal have pencilin for at komme ovenpå.

Men vil sige, at det skader ikke at ringe til lægen og høre hvad han synes.

/Fenja

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Min datter har hostet i over en uge og vi har ikke været ved lægen. Det komme lidt an på om du mener hosten har "sat" sig for så kan det være han skal have pencilin for at komme ovenpå.

Men vil sige, at det skader ikke at ringe til lægen og høre hvad han synes.

/Fenja

Okay tak for svar... Tror jeg venter lidt:-D

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Okay tak for svar... Tror jeg venter lidt:-D

Ja, synes du skal vente en uges tid, medmindre han får det rigtig skidt eller får feber igen.

Det meste hoste går over af sig selv.

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Ja, synes du skal vente en uges tid, medmindre han får det rigtig skidt eller får feber igen.

Det meste hoste går over af sig selv.

Ok tak tak:-D Jeg hader bare når han er syg:-(

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Ok tak tak:-D Jeg hader bare når han er syg:-(

Ja, jeg er bestemt heller ikke glad for det når min datter er syg. Synes også hun har været ramt lidt meget de sidste 3 måneder. Men der er meget snot, hoste osv. i omløb lige nu. I min datters dp er to af børnene på pencilin pga hoste som så har sat sig i bronkierne. Tror dog "bare" at min datter har alm. hoste.

Vi må give vejret skylden. Burde have sol og sommer nu. Synes det er træls at vejret er så omskifteligt - og varmt er det jo ikke.

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Ja, jeg er bestemt heller ikke glad for det når min datter er syg. Synes også hun har været ramt lidt meget de sidste 3 måneder. Men der er meget snot, hoste osv. i omløb lige nu. I min datters dp er to af børnene på pencilin pga hoste som så har sat sig i bronkierne. Tror dog "bare" at min datter har alm. hoste.

Vi må give vejret skylden. Burde have sol og sommer nu. Synes det er træls at vejret er så omskifteligt - og varmt er det jo ikke.

Ja det er vejret skyld Vi har været syge her hjemme siden sidste mandag. Og jeg er stadig ikke på toppen

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Ja det er vejret skyld Vi har været syge her hjemme siden sidste mandag. Og jeg er stadig ikke på toppen

Jeg har også været syg og blev indlagt på sygehuset. Havde en virusinfektion som var ret "voldsom"  Selvom jeg er udskrevet så er jeg heller ikke helt på toppen endnu.

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Jeg har også været syg og blev indlagt på sygehuset. Havde en virusinfektion som var ret "voldsom"  Selvom jeg er udskrevet så er jeg heller ikke helt på toppen endnu.

Ej det er jeg ked af at høre. Rigtig god bedring

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Ej det er jeg ked af at høre. Rigtig god bedring

Mange tak

God bedring med bettemanden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.