Jeg var i dag til samtale hos min egen læge (sammen med min kæreste) for at høre om mulighederne for fertilitestbehandling.
Jeg fylder 21 år i næste uge og min kæreste er 23 år. Jeg fik konstateret PCOS og Endometriose i februar 2011, samtidig med at jeg fik konstateret depression. Jeg har både været igennem kikkertoperation, metformin, sund kost, 20kgs. vægtttab og er nu næsten endelig ude af min depression. Jeg er begyndt at bløde næsten regelmæssigt i 4 cyklusser, men der er stadig ikke sket noget, og jeg er stadig ikke helt sikker på om jeg overhovedet har ægløsning.
Og jeg har gerne villet være mor, allerede fra få måneder efter jeg mødte min kæreste i slutningen af 2009!
Min læge var meget stolt over mit vægttab, og da vi næsten har prøvet at blive gravide selv i et års tid, så kunne hun ikke se nogen grund til ikke at give os en henvisning til Dronninglund Fertilitetsklinik!
Det var bare en rigtig dejlig nyhed, og jeg skal allerede have taget de første blodprøver på mandag og så igen 3 dage efter. Min kæreste skal bare så lige få ringet til sin egen læge og få en henvisning derfra også.
Men.. er vi så igang?? Vi kan ikke helt finde ud af det, men vi mener vel at vi så er i gang med Projekt Baby?? Det ville bare være helt utroligt! Selvfølgelig ved vi godt at der helt sikkert går en del måneder endnu inden jeg rent faktisk bliver gravid, og vi kender godt chancerne for at der kan gå år og mange behandlinger inden der er baby til os, men der er alligevel en dejlig følelse at sidde med
..
Men er der nogen der selv går hos Dronninglund fertilitetstklinik nu? Og nogen der ved hvor lang tid der ca. kommer til at gå før vi kan komme til første samtale? Og er der andet vi skal vide?? Pludselig er det hele så tæt på
.. Men vi glæder os, og jeg føler mig i hvert fald allerede en smule mere forelsket og lykkelig!
Store knus herfra!
Anmeld