4 måneder syg baby :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
6 svar
5 synes godt om
2. juli 2013

baby012

ALLE RÅD imod forkølet lille baby modtages med meget stor glæde !

vi har ikke sovet i TRE dage og det er nu ved at være så slemt at jeg faldt i søvn midt i aftendmaden ... Hjælp ! 

Er desperat ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Jibbe

Saltvandspipetter fra apoteket til at løsne snotten - er uundværlige!
Hæv hans sengegærde så hovedet ligger højt.
God bedring til jer!

Anmeld

2. juli 2013

VIPpigen

Dryp med saltvand til at løsne snot. Vi brugte snotsuger selvom nogen fraråder den. Og så op med hovedet ved sengen. Det virker her... Bliver han ammet, så brug modermælk istedet for saltvand

Anmeld

2. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Enig med de andre ovenover...

Specielt det med modersmælken hvis du overhovedet har bare en lille smule så virker det vanvittigt godt mod forstoppet næse...

Sørg for et ekstra lag tøj på i forhold til Jer, husk at de endnu ikke selv kan cirkulere varmen som vi kan så er baby kold på fødderne kan det også være koldt andre steder og det gør at det hænger ved i længere tid...

Hvis I har t-shirts og buks på og synes det er behageligt så skal baby have body med lange ærmer og bukser og strømper på som minimum vil jeg sige... specielt så lille en alder...

hvorfor får I ikke sovet? græder baby for så ville jeg ringe til lægevagt med det samme for så kan det være væske på ørene pga forkølelsen og så skal der kigges på det inden der går hul... Behøver ikke være betændelse der trykker og derfor kommer der heller ingen feber men kan godt have væske og hævede trommehinder alligevel...

Anmeld

3. juli 2013

Team Putte

baby012 skriver:

ALLE RÅD imod forkølet lille baby modtages med meget stor glæde !

vi har ikke sovet i TRE dage og det er nu ved at være så slemt at jeg faldt i søvn midt i aftendmaden ... Hjælp ! 

Er desperat ! 

kogt vand med 2 pebermyntedråber i og så ind i soveværelset.. Det er genialt til at løsne snot! Men pas på du ik bruger mere.. Det er kraftige sager!

Anmeld

3. juli 2013

baby012

Tak piger 

Det endte desværre med at vi i aftes måtte ringe efter en vagtlæge, han fik 40 i feber og feber kramper , min mand tog med ham i ambulancen, og de gav ham behandling for falsk strubehoste, samt tog en masse prøver... 

De er stadig derude, jeg passer vores datter som også er syg  

har aldrig været væk fra ham før, og malker ud på livet løs ...  

synes det hårdt det her  

Anmeld

3. juli 2013

Team Putte

baby012 skriver:

Tak piger 

Det endte desværre med at vi i aftes måtte ringe efter en vagtlæge, han fik 40 i feber og feber kramper , min mand tog med ham i ambulancen, og de gav ham behandling for falsk strubehoste, samt tog en masse prøver... 

De er stadig derude, jeg passer vores datter som også er syg  

har aldrig været væk fra ham før, og malker ud på livet løs ...  

synes det hårdt det her  

Øv og så lige med 2 syge børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.