Tøj til begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.222 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. juli 2013

majba

Jeg skal desværre til begravelse på lørdag ved min lillesøsters veninde. Eller jeg regner med at tage afsted, er ikke helt fast besluttede. Min lillesøsters veninde mistede livet i søndags, da en mand der var påvirket af alkohol kørte hende og hendes veninde ned. Det er den den uge pige der er på forsiden af BT og Ekstra bladet hvis i skulle være nysgerrig

Jeg er nu ved at overveje hvilke tøj, jeg skal have på! Selvfølgelig skal der være noget sort på kroppen, men ønsker ikke helt sort! 
Kan jeg tillade mig at tage det er på 

Den sorte kjole med blonder og halv lange ærmer, cowboy jakken over. Også enten de røde sko man lige kan arne på billede, mine blonde ballarina sko, eller sorte sandaler. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

L&V

majba skriver:

Jeg skal desværre til begravelse på lørdag ved min lillesøsters veninde. Eller jeg regner med at tage afsted, er ikke helt fast besluttede. Min lillesøsters veninde mistede livet i søndags, da en mand der var påvirket af alkohol kørte hende og hendes veninde ned. Det er den den uge pige der er på forsiden af BT og Ekstra bladet hvis i skulle være nysgerrig

Jeg er nu ved at overveje hvilke tøj, jeg skal have på! Selvfølgelig skal der være noget sort på kroppen, men ønsker ikke helt sort! 

Den sorte kjole med blonder og halv lange ærmer, cowboy jakken over. Også enten de røde sko man lige kan arne på billede, mine blonde ballarina sko, eller sorte sandaler. 

Det er jeg kedaf at høre. det er så tragisk.

Syntes sagtens du ka ha det på

Anmeld

2. juli 2013

Mumto3

Røde sko ville jeg undlade, ellers lyder det om passende til lejligheden 

Anmeld

2. juli 2013

Laulund87

Det kan du sagtens.. Ja det er godt nok tragisk

Anmeld

2. juli 2013

Fenja09

majba skriver:

Det er godt nok trist!

Jeg synes sagtens du kan have tøjet på, men ville undlade de røde sko synes de ødelægger " looket" lidt. Så ville vælge et par sorte sko.

/Fenja

Anmeld

3. juli 2013

MortilElias2010

majba skriver:

Kan være jeg er den eneste, men syntes generelt looket er til at have på - det er ikke skoene der gør det for mig, syntes det er smart. Men syntes godt nok kjolen skulle være længere eller have en anden form for buksestrømper indenunder. Smag og behag 

Anmeld

3. juli 2013

majba

MortilElias2010 skriver:

Kan være jeg er den eneste, men syntes generelt looket er til at have på - det er ikke skoene der gør det for mig, syntes det er smart. Men syntes godt nok kjolen skulle være længere eller have en anden form for buksestrømper indenunder. Smag og behag 

Jeg skal have sådan nogle sorte bomulds shorts under hvis jeg vælger at tage den kjole på, eller bare generelt et korter kjole. De shorts jeg skal have på til begravelsen er længere end dem på billede. De ville gå til en 5 cm over knæet. 

Men tak for respons! Er en meget kort pige så enten skal det være en helt lang kjole, eller en kjole der stopper før knæene ellers ligner jeg gammel kone ;-)

Anmeld

3. juli 2013

MortilElias2010

majba skriver:

Jeg skal have sådan nogle sorte bomulds shorts under hvis jeg vælger at tage den kjole på, eller bare generelt et korter kjole. De shorts jeg skal have på til begravelsen er længere end dem på billede. De ville gå til en 5 cm over knæet. 

Men tak for respons! Er en meget kort pige så enten skal det være en helt lang kjole, eller en kjole der stopper før knæene ellers ligner jeg gammel kone ;-)

Straks bedre  Så går du stadigvæk derhen og deltager som dig selv med dit eget præg og egen stil. Uden at skabe furore. 

Gør mig ondt på din søsters vegne - mine kondolencer 

Anmeld

3. juli 2013

Nessie

Det gør mig ondt med din søsters veninde.
Begravelser er aldrg rare, og slet ikke når det er så unge mennesker.

Jeg synes det er for "pænt".

Røde sko er upassende, ligeså en kort kjole/nederdel.
Når du nu siger du ikke er så høj, så ville jeg nok vælge et par lange sorte bukser og en mørk bluse.

Cowboy har jeg aldrig brudt mig om i en kirke, men det er jo bare min underlige "idé".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.