Sort afføring... Prøvet det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

VIPpigen

Månsson skriver:

Hmm oki det ka jeg godt se.. Er det hårdt afføring ku jo være en forstoppelse..

Ka jeg godt forstå håber de er medgørelige og at der ik er noget i det

Det er faktisk derfor jeg ikke har gjort noget, for hun har bøvlet med forstoppelse, men har ikke gjort det længe. Har selv troet det var forstoppelse, men kunne se på konsistensen i går at den var alm, og det normalfarvet var tyndt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

L&V

VIPpigen skriver:

Det er faktisk derfor jeg ikke har gjort noget, for hun har bøvlet med forstoppelse, men har ikke gjort det længe. Har selv troet det var forstoppelse, men kunne se på konsistensen i går at den var alm, og det normalfarvet var tyndt

Men ved forstoppelse ka der jo os komme det her tynde noget selv om der er gammel afføring derinde.. Syntes tit den er svær at gennemskue

Anmeld

2. juli 2013

Muhmi

Trøst dig med at du idet mindste er obs på det nu

Hun har det sikkert fint, men hellere være sikker end at det går ubemærket hen... Ikke vær så hård ved dig selv, hvis man ikke ved det kan være blod indefra, hvorfra skulle man så vide at man skulle gå til lægen... Undrer mig over hvorfor din dp-mor dog ikke har insisteret på en lægetur, det plejer vores at gøre ved den mindste ting.. Men det er jo sådan set heller ikke hendes job på én eller anden måde, men syntes da godt lige hun kunne have nævt det for dig

Anmeld

2. juli 2013

VIPpigen

Månsson skriver:

Men ved forstoppelse ka der jo os komme det her tynde noget selv om der er gammel afføring derinde.. Syntes tit den er svær at gennemskue

Det er jeg klar over. Men som sagt har hun ikke været forstoppet længe, hun kommer af med noget hver dag, og gerne flere gange om dagen. Konsistensen var heller ikke som når hun har forstoppelse... Ja, det er tricky... 

Anmeld

2. juli 2013

L&V

VIPpigen skriver:

Det er jeg klar over. Men som sagt har hun ikke været forstoppet længe, hun kommer af med noget hver dag, og gerne flere gange om dagen. Konsistensen var heller ikke som når hun har forstoppelse... Ja, det er tricky... 

Ja så er jeg sku flad for ideer.. Men håber og tror der er en fredelig forklaring på det.. Kom lige med en update

Anmeld

2. juli 2013

VIPpigen

Muhmi skriver:

Trøst dig med at du idet mindste er obs på det nu

Hun har det sikkert fint, men hellere være sikker end at det går ubemærket hen... Ikke vær så hård ved dig selv, hvis man ikke ved det kan være blod indefra, hvorfra skulle man så vide at man skulle gå til lægen... Undrer mig over hvorfor din dp-mor dog ikke har insisteret på en lægetur, det plejer vores at gøre ved den mindste ting.. Men det er jo sådan set heller ikke hendes job på én eller anden måde, men syntes da godt lige hun kunne have nævt det for dig

Åhh, ved det godt... Vores dp udviste også bekymring for det da jeg nævnte at jeg havde googlet det, og lige ville kontakte lægen. Virkede ikke til hun selv var klar over at det måske kunne være alvorligt, for hun havde ikke oplevet det før... Hun skynnede selv på at jeg skulle kontakte lægen i morgen, og jeg skulle hente et glas til en afføringsprøve med det samme på apoteket, så jeg havde til når hun igen skulle på potte. Dog var afføring i dag helt normal

Anmeld

2. juli 2013

VIPpigen

Månsson skriver:

Ja så er jeg sku flad for ideer.. Men håber og tror der er en fredelig forklaring på det.. Kom lige med en update

Skal jeg nok... Håber ikke der er noget, og det bare er mig der ikke har været obs på hvad hun altid lige har spist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.