Mini a Ture - småt i størrelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2013

modesty

Hejsa,

jeg skal købe nogle ting fra Mini a Ture på nettet. Jeg har tidligere oplevet at deres tøj har været lidt småt i størrelsen (måske ikke en hel, men en halv størrelse mindre end andre mærker). Så jeg ved ikke helt om jeg skal købe en størrelse større end jeg ellers ville... 

Er der nogle der vil dele erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

lilledittemor

modesty skriver:

Hejsa,

jeg skal købe nogle ting fra Mini a Ture på nettet. Jeg har tidligere oplevet at deres tøj har været lidt småt i størrelsen (måske ikke en hel, men en halv størrelse mindre end andre mærker). Så jeg ved ikke helt om jeg skal købe en størrelse større end jeg ellers ville... 

Er der nogle der vil dele erfaringer?

Det er svært at svare på, da det jo kommer an på dit barn

Til vores datter er det stort i størrelsen.
Hun bruger deres cardigans i str 12-18 måneder, og hun er lige blevet 18 måneder.
Desuden har hun kunne passe en kjole str 3-6 måneder indtil hun var 1år

Jeg synes det er så svært med børnetøj, så undgår helst at bestille på nettet. Ellers prøv det i butikken først, hvis det er fordi nettet har et godt tilbud

Anmeld

2. juli 2013

Alexander&Lærke

Jeg har ikke den store erfaring. Men vi havde en anorak sidste forår/sommer og den var til den store side min datter var i 74 og deres 74 var meget stor, længe gik hun med opsmøg på ærmerne. Hvilke ikke var tilfældet på andet tøj i den str. Men måske det er deres overtøj som er sådan. 

Anmeld

2. juli 2013

modesty

Ditte_Marie skriver:

Det er svært at svare på, da det jo kommer an på dit barn

Til vores datter er det stort i størrelsen.
Hun bruger deres cardigans i str 12-18 måneder, og hun er lige blevet 18 måneder.
Desuden har hun kunne passe en kjole str 3-6 måneder indtil hun var 1år

Jeg synes det er så svært med børnetøj, så undgår helst at bestille på nettet. Ellers prøv det i butikken først, hvis det er fordi nettet har et godt tilbud

Jeg mener ikke i forhold til hans alder, men i forhold til den størrelse han bruger i andre mærker. 

Anmeld

2. juli 2013

modesty

Jeg har ikke den store erfaring. Men vi havde en anorak sidste forår/sommer og den var til den store side min datter var i 74 og deres 74 var meget stor, længe gik hun med opsmøg på ærmerne. Hvilke ikke var tilfældet på andet tøj i den str. Men måske det er deres overtøj som er sådan. 

Ja, deres overtøj er generelt stort, men det har bare ikke været min erfaring med bluser og bukser.

Hmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.