Hjælp løst dværghamster !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
7 synes godt om
2. juli 2013

Unknown88

Hvad skal jeg gøre...

Vores søn sad i morges, inden børnehaven med hans lille dværghamster.. Den løb desværre fra ham.. og problemet er at han ikke kom og sagde det med det samme.. jeg har ikke set skyggen af den siden.. Men jeg syntes jeg kunne høre den under enventaret i køkkenet i morgens.. den eneste åbning der ind er ved pernelerne bag køleskabet.. her har der stået mad frem hele dagen men ikke skyggen af vores lille ven..

Nogen der kender til noget bestemt som sådan nogle små tosse syntes dufter lækkert.. Har været frustreret hele dagen 

Og vores søn vil så gerne have ham tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

luk døren imellem alle rummene hvis det er muligt.

Lig noget agurk frem i skiver (kan være han har brug for væsken hvis han virkelig er et støvet sted som under inventaret) men lig det på et stykke stof der er spredt ud over en spand hvor I har bygget en form for trappe op til kanten....

Så når han lugter agurken kravler han op og dumper ligeså forsigtigt ned i spanden...

Stoffet skal self være let så det ikke bare bliver liggende når han sidder der

Anmeld

2. juli 2013

Unknown88

Gav ham agurk igår i hans bur det gad han ikke have heller ikke gulesod 

Har sat maden op i en skotøjs æske med små klodser som trappe op til.. Vi fik ham i søndags så kender ham bestemt ikke så godt 

Der er lukket af til køkkenet..

Tak fordi du skrev 

Anmeld

2. juli 2013

Mother-love

Jeg ville liggenoget hamburgerryg frem til den. Når det kun er den ene gang så prøv det. De er jo kødædende også. Man skal bare ikke forsat give dem det for så begynder de at bidde. Men det kan den jo lugte og vil måske komme frem.

Anmeld

2. juli 2013

Unknown88

Det var en god ide Har lige været ude og ligge det frem også 

Åhh hvor jeg håber den vil komme ud 

Anmeld

3. juli 2013

Unknown88

Det lille pus kom frem i går sent aften  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.