Ved godt det er forkert at udstille min kommende søns farmor, på den måde
MEN...Jeg er nød til at komme ud med det, og spørge om råd for jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mere!!
Jeg er SÅ vred, over den måde hun er forbillede overfor hendes børn på, selvom de er voksne mennesker! men hun ryger hash dagligt og meget, og gør det endda MED hendes børn

min søns far er fra helt lille vokset op med at det er helt normalt, og en sund livsstil, og hun har også røget med dem som BØRN, og gør endda stadig med 2 af hendes børn

Bliver simpelthen SÅ ked af det!
Faren til min søn, har flere gange forsøgt at stoppe, men lige så snart han skal ud og besøge enten hans søster, eller mor, eller papfar, eller far, så bliver han budt en joint! HVOR FANDEN ER HANS FORBILLEDER?????

Derfor er vores forholdet gået i stykker - så nu bor han jo hjemme ved hans mor *SUUUUUUK*

og han bliver simpelthen så kold og ligeglad når han konstant er skæv på det pis!
Og kommer jo så til at tænke på min søn som snart kommer ud. <
Han skal IKKE vokse op i det miljø, og han skal IKKE vokse op med hash'røg, og han skal SLET IKKE passes uden jeg er der, for jeg VED hvad der foregår..Jeg kommer sikkert til at lyde som en rigtig dum ko i hans familie øjne, når ikke jeg vil overlade min lille dreng til det miljø! men han er min lille dreng, og jeg skal være et GODT forbillede for ham

Har bare lyst til at hente ham og ruske i ham, og fortælle ham at det F-O-R-K-E-R-T! Men når han egen familie siger det er HELT ok, så kan jeg lyde nok så klog

Hvad skal jeg dog gøre, er så øv over det, er der intet jeg kan gøre?