vis mig jeres lamper over sofabordet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.319 visninger
15 svar
2 synes godt om
2. juli 2013

tweety2060

Hej...
Skal have nye lamper, og kunne derfor godt trænge til inspiration fra jer af, så vis mig jeres lamper \belysning ved sofabord\arrangement

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

CroQuis

tweety2060 skriver:

Hej...
Skal have nye lamper, og kunne derfor godt trænge til inspiration fra jer af, så vis mig jeres lamper \belysning ved sofabord\arrangement

Tak

Vi har ingen.. 

Har to store gulvlamper bag sofaerne i stedet - lyset fra en bordlampe generer når man ser film, synes vi 

Anmeld

2. juli 2013

MortilElias2010

tweety2060 skriver:

Hej...

Tak

Denne er vores 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2013

mn

tweety2060 skriver:

Hej...

Tak

vi har noget i den stil her:  http://www.bolia.com/da-dk/catalog/denmark/bolia_dk/belysning/gulvlamper/20-013-01_107799.aspx

Anmeld

2. juli 2013

gonefishing

tweety2060 skriver:

Hej...

Tak

to af disse: http://www.cahetu.com/moth-origami-lampe-hvid.html

har pakket ned da vi snart skal flytte

Anmeld

2. juli 2013

Morgensol

Vi har spots i loftet med lysdæmpere.. Det er fantastisk, gir et lækkert lys!

Anmeld

2. juli 2013

o1Mutte

tweety2060 skriver:

Hej...

Tak

Vi har ingen Har en lene Bjerre lysekrone til at hænge i hjørnet over sofaerne og en stå lampe i den anden side.. Det funker fint

Anmeld

2. juli 2013

Svenne

Vi har en flowerpot fra Verner Panton i turkis

Anmeld

2. juli 2013

Sabina92

Har koglen over spisebordet og en kartell lampe i vindueskarmen bag sofaen. - jeg bryder mig personligt ikke om sofabordslamper lige over bordet.

Anmeld

2. juli 2013

tweety2060

MortilElias2010 skriver:

Denne er vores 

den er rigtig fin.... kunne godt tænke mig den over spisebordet- hvor er den købt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.