Test med graviditetstest (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.108 visninger
14 svar
7 synes godt om
2. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger jeg skulle være 4+0 idag hvis min mens ikke skulle Komme. Jeg to denne test i morges og den er blevet mere mig mere positiv efter de 5 min, sådan var det også sidst jeg var gravid!! Hvad siger du 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er dælme utydeligt hvis der overhovedet er noget. Ville nok vente til fredag, og så prøve igen

Anmeld

2. juli 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger jeg skulle være 4+0 idag hvis min mens ikke skulle Komme. Jeg to denne test i morges og den er blevet mere mig mere positiv efter de 5 min, sådan var det også sidst jeg var gravid!! Hvad siger du 

Der er kun et at gøre, når stregerne kommer efter tid: Test igen :-) Når du har de såkaldte ugyldige streger på fleree teste i træk betyder det i regler, at den er god nok.

Alternativt kan man jo vente nogle dage med at teste igen, men det kræver jo, at man besidder det der tålmodighed, og det gør man jo ikke, når man venter på svar omkring graviditet !!! 

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er dælme utydeligt hvis der overhovedet er noget. Ville nok vente til fredag, og så prøve igen

Okay så henter jeg vil fredag

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Der er kun et at gøre, når stregerne kommer efter tid: Test igen :-) Når du har de såkaldte ugyldige streger på fleree teste i træk betyder det i regler, at den er god nok.

Alternativt kan man jo vente nogle dage med at teste igen, men det kræver jo, at man besidder det der tålmodighed, og det gør man jo ikke, når man venter på svar omkring graviditet !!! 

Men så længe mens ikke er kommet. Så kan det jo godt være jeg er gravid vi håber 

Anmeld

2. juli 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Men så længe mens ikke er kommet. Så kan det jo godt være jeg er gravid vi håber 

Ja, selvfølgelig er der en god chance, men ingen garantier  

Jeg lavede skyggestreger fredag, lørdag og mandag, inden jeg omsdag stod med en sikkert positiv test  Er i dag 18+0

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, selvfølgelig er der en god chance, men ingen garantier  

Jeg lavede skyggestreger fredag, lørdag og mandag, inden jeg omsdag stod med en sikkert positiv test  Er i dag 18+0

....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg syntes den ser positiv ud. Ligner min test, men testede så godt nok positivt første gang 3+3. 

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Jeg syntes den ser positiv ud. Ligner min test, men testede så godt nok positivt første gang 3+3. 

Okaj. Men tror ikke helt på det endnu før den bliver tyderligere  

Anmeld

2. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

åh den er svær ..
hvis du besidder tålmodigheden så vendt 2 dage og tag en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.