F*ck! Tæppeland konkurs - hvad gør jeg? + vis mig jeres.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

LRJ

Hvis du nu går ind og læser om det, så er der ved at komme nye ejere igen, og derfor lukker butikkerne ikke, selvom de er gået konkurs
så du kan sagtens få det tæppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

lilledittemor

serinasmor skriver:

hmmm ... underligt at begge websider virker endnu .. måske er de kun ved at finde nye investorer .. og også underligt at de har åbent ...

Det stod på Ekstra bladet forleden..

Anmeld

2. juli 2013

Benjamins'mor

Benjamin har dette - håber man kan se det ordentligt.

Vi har ikke ens tæppe i nogen sf rummene.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2013

Valle81

Kæden fortsætter med nye ejere.

Lige nu arbejder de ansatte videre i det, der hedder en konkursbo, som er ved at blive gjort op. Når advokaterne har gjort sit, så er virksomheden "normal igen":0)

Så som det ser ud, så kan du stadig få dine tæpper:0)

Anmeld

2. juli 2013

lilledittemor

LRJ skriver:

Hvis du nu går ind og læser om det, så er der ved at komme nye ejere igen, og derfor lukker butikkerne ikke, selvom de er gået konkurs
så du kan sagtens få det tæppe

Du har lige reddet min dag!!!!

Anmeld

2. juli 2013

LRJ

Ditte_Marie skriver:

Du har lige reddet min dag!!!!

man kan tit blive for bekymret for hurtigt, kender det selv

Anmeld

2. juli 2013

mn

Ditte_Marie skriver:

Ej! Så må jeg prøve at ringe til dem.. Tænk nu hvis vi kunne få det.
Tak

ja det synes jeg da I skal prøve, det ville jo være det bedste hvis I kunne det

Anmeld

2. juli 2013

mn

Ditte_Marie skriver:

Ja, Tæppeland er jo gået konkurs..
Og det er faktisk noget rigtig møg!

Vi har købt vores datters gulvtæppe der, og de er de eneste der har forhandlet det.

Problemet er, at vi skal have lavet to nye børneværelser til næste forår, og der skulle vi jo have det samme tæppe på gulvene!!!
Åh her i min høj-gravide tilstand kan jeg slet ikke overskue det!

Hvad skal vi så have af tæppe? Jeg ville jo gerne have at det var ens på alle værelserne..
Åh altså

Hvilke væg til væg tæpper har i i jeres rum? Og må jeg se hvordan det ser ud?
Jeg overvejer lidt et sort/mørkt tæppe, nu hvor jeg ikke kan få mit hvide.. Men er bange for at det bliver for dystert..

hej jeg så lige den her artikel, hvor der står at nogle af butikkerne er lukket, men de fleste er ikke:  http://hsfo.dk/article/20130702/ARTIKLER/130709901

Anmeld

2. juli 2013

mariamiss6

serinasmor skriver:

tæppeland findes endnu ???

de er gået sammen med biva ..

så jeg ville finde en tæppeland og bestille det tæppe du har på det eksisterende børneværelse - hvis tæppet findes endnu

Det er tæppeland/biva der er gået konkurs.... Det gjorde de lige op til weekenden.....

Jeg har lige købt og betalt en rumdeler jeg går og venter på at skulle hente... Det er så bare pisse hamrende surt, at jeg faktisk har fortrudt den, og jeg aner ikke om jeg kan få mine penge tilbage, om varen overhovedet kommer frem, eller om det hele bare er tabt.

Og det er da klart at jeg også har haft glemt alt om at ringe til dem :S

Anmeld

2. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

de er gået så meget konkurs så en kurator (opgører af konkursbo) har sagt til pressen at der formentlig ikke engang er til at dem der har betalt men ikke modtaget varer ikke kan få hverken penge eller varer...

Ville nok gå til en anden tæppehandler med et billede af det tæppe du har nu og høre ad hvad de siger til det...

der burde da være andre der forhandler det medmindre det er noget de selv fabrikerer...

Har ikke lige set hvor henad i landet du bor men hvis det er Sjælland og i nærheden af Ringsted/Roskilde kan jeg klart anbefale Scheibel Tæpper har vi brugt begge gange vi skulle have tæpper på... de er ikke særlig dyre og tæpperne er gode og flotte og de har mange forskellige slags og kan sikkert også skaffe hjem hvis du spørger efter noget bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.