Chevro skriver:
Hej d'damer c",)
Jeg skal snart lave vores første børneværelse - til min søn på godt et år. Kan bare slet ikke finde ud af hvordan det skal være !
Han har en fin seng (: Det er ligesom dét! Så har ikke andet at tage udgangspunkt i! Vil gerne lave noget flot - er ikke til for meget nips, hvordan gjorde i? Hvad havde i i tankerne osv? (:
Tak (; <3
Lav en flot tapetvæg. Ikke sådan noget wall sticker-noget, men køb noget rigtig lækkert tapet. Jeg ville ikke vælge et decideret børne-motiv, men i stedet vælge et langtidsholdbart, som samtidig er fantasistimulerende/eventyrligt og roligt. Så ville jeg skaffe et blødt legetæppe - gerne rundt - i ensfarvet, som matcher en nuance i tapetet. Allerede der har du en sammenhæng.
Jeg ville male en tallerkenrække (bogreol) i en matchende farve og hænge den op. Og så ville jeg holde igen med Disney osv. - den slags LARMER i indretning, og med tiden kommer der rigeligt "støj" ind på værelset, og så priser I jer lykkelige for jeres rolige valg i forhold til værelsets fundamentale udtryk.
Så less is more, når man indretter børneværelser, - der skal tids nok blive bygget på!
PS: tapetvæggen bør være den væg, du står overfor/ skråt overfor, når du træder ind i værelset.
God fornøjelse!

Anmeld