ægløsningstest uden "teststreg"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2013

bvk

Jeg er en smule forvirret, jeg har taget ægløsningstest siden onsdag i sidste uge (9 dage efter seneste mens) og der har endnu ikke været det mindste spor af en teststreg på nogle af testene... (kontrolstregen er fin og tydelig). Når man ser billeder af I andres test, er der jo næsten altid både en test- og en kontrolstreg...

Er det normalt? jeg "burde" jo have haft ægløsning senest i går, henset til at jeg har en meget regelmæssig cyklus på 28 dage +/- 10 minutter...

Jeg håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Hyacinth

bvk skriver:

Jeg er en smule forvirret, jeg har taget ægløsningstest siden onsdag i sidste uge (9 dage efter seneste mens) og der har endnu ikke været det mindste spor af en teststreg på nogle af testene... (kontrolstregen er fin og tydelig). Når man ser billeder af I andres test, er der jo næsten altid både en test- og en kontrolstreg...

Er det normalt? jeg "burde" jo have haft ægløsning senest i går, henset til at jeg har en meget regelmæssig cyklus på 28 dage +/- 10 minutter...

Jeg har for tid tilbage taget 2 pk. Ægløsningstests og de har aldrig været positive, ej heller svage. Har altid kun fået kontrolstregen, til trods for at min cyklus altid har været "på klokkeslæt".

Jeg har to børn på 2 år og på 8,5 mdr. 

Jeg tror bare ikke de virker for alle. De virker i al fald ikke på mig

Anmeld

2. juli 2013

Hyacinth

bvk skriver:

Jeg har for tid tilbage taget 2 pk. Ægløsningstests og de har aldrig været positive, ej heller svage. Har altid kun fået kontrolstregen, til trods for at min cyklus altid har været "på klokkeslæt".

Anmeld

2. juli 2013

bvk

Hyacinth skriver:

Det er jeg glad for at høre

Jeg har også en datter på 2, så jeg ved at vi kan få børn.

Men sidst var der bonus i første forsøg, så det er svært ikke at have en forventning om det samme nu..

Anmeld

2. juli 2013

Hyacinth

bvk skriver:

Det er jeg glad for at høre

Jeg har også en datter på 2, så jeg ved at vi kan få børn.

Men sidst var der bonus i første forsøg, så det er svært ikke at have en forventning om det samme nu..

Det samme skete her - gravid i første forsøg begge gange. Men det tror jeg ikke man skal regne med. Jeg kender flere hvor de er blevet gravide både senere og tidligere anden gang i.f.t. første gang. Men det betyder jo ikke, at der er noget "galt". 

Jeg ville tage det stille og roligt - det skal nok komme.

Personligt synes jeg sådanne tests kan være enormt stressende, fordi man nærmest får præstationsangst, hvis de ikke bliver positive. Sex hver anden dag må være vejen frem 

Anmeld

2. juli 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det er helt normalt,det er bare fordi dit LH niveau er under 20 miu/ml.

Testen bliver positiv når du har omkring 40 miu/ml i din urin. 

Anmeld

2. juli 2013

bvk

Mor_til_2_unger skriver:

Ja det er helt normalt,det er bare fordi dit LH niveau er under 20 miu/ml.

Testen bliver positiv når du har omkring 40 miu/ml i din urin. 

Men kan stigningen være så kortvarig, at man ikke fanger den ved kun en test dagligt? Synes nemlig det er lidt sært, at der ikke engang er bare skyggen af en streg...

Men ægløsning kan måske også ligge senere end 14 dage efter seneste mens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.