Næsten positiv æl test 3+2 ?? Billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.401 visninger
21 svar
1 synes godt om
2. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvordan det ??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Skal lige siges at jeg har de sidste 3 dage haft meget murren i understellet og idag meget kvalme..

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

2. juli 2013

modesty

Hvordan det ??? 

ÆL tests slår også ud når man er gravid, så prøv at købe en graviditetstest og se hvad den siger. Men det kan jo også være ÆL der har forskubbet sig i denne måned.

Anmeld

2. juli 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hvordan det ??? 

Jeg laver næsten positive/positive test hele min cyklus... Det er ganske normalt :-)

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

ÆL tests slår også ud når man er gravid, så prøv at købe en graviditetstest og se hvad den siger. Men det kan jo også være ÆL der har forskubbet sig i denne måned.

Jeg tror jeg venter med at teste Jeg har allerede haft æl , kan man ha det to gange på en måned ? Jeg har taget ny æl test her til aften ...Den ril højre er fra tidligere og den til venstre er fra nu : )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2013

Kløver

Det kan man godt, hvide positive æl-test 10 dage i streg engang man kan ikke regne med dem som graviditetstest, så ville prøve en g-test

Anmeld

2. juli 2013

Kløver

Det kan man godt, hvide positive æl-test 10 dage i streg engang man kan ikke regne med dem som graviditetstest, så ville prøve en g-test

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

spændende :p 

har lige bestilt fra nettet.. Så måske er de her imorgen, og så tester jeg torsdag morgen

Anmeld

2. juli 2013

asff

Anonym skriver:

Hvordan det ??? 

Jeg synes altså ikke den er positiv

plejer dine test at se sådan ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.