Hvorfor syr du selv vol.2 - Har du taget stilling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køber du certificerede metervarer til dine syprojekter?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

349 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2013

Maria-s

Ja har du taget stilling?

Der er rigtig meget fokus på at det tøj vi køber i butikkerne kan indeholde skadelige kemikalier. Der er større og større efterspørgsel og viden omkring det blandt forbrugerne og certificeringer inden for miljø og etik vinder hastigt frem. Specielt inden for børneprodukter.

Men har du tænkt over det når du handler stof til egne kreationer??

Det er certificeringer lige fra Øko-Tex100 til de restriktive som GOTS eller de etiske som Fairtrade

Skriv meget gerne et par ord også!

(Jeg drømmer om at åbne en stofforretning med bæredygtige metervarer, derfor alle de afstemninger! -Mange tak for din hjælp!!! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

VIPpigen

Jeg har stemt at jeg går udelukkende efter designs... Det passer ikke helt, for kvalitet er no. 1 for når jeg køber stof... 

Heldigvis er "mærkevarer" producenterne begyndt at køre meget med økotex... Jeg har dog ikke selv sat mig særlig meget ind i hvad det alt sammen står for, eller betyder. I sidste ende designer jeg tøj til børn, som skal sidde godt, holde en god pasform, og holde farver efter 25 maskinvaske

Anmeld

1. juli 2013

Maria-s

VIPpigen skriver:

Jeg har stemt at jeg går udelukkende efter designs... Det passer ikke helt, for kvalitet er no. 1 for når jeg køber stof... 

Heldigvis er "mærkevarer" producenterne begyndt at køre meget med økotex... Jeg har dog ikke selv sat mig særlig meget ind i hvad det alt sammen står for, eller betyder. I sidste ende designer jeg tøj til børn, som skal sidde godt, holde en god pasform, og holde farver efter 25 maskinvaske

Tak for svar!

Åh du har ret!!!! Jeg har GLEMT en svarmulighed! ØV

TIS for man ikke kan rette til!

Jeg håber og krydser fingre for afstemningen alligevel kan give et billede af hvad folk tænker  (jeg har nemlig tænkt mig at bruge det i min forretningsplan...!!)

Anmeld

1. juli 2013

VIPpigen

Maria-s skriver:

Tak for svar!

Åh du har ret!!!! Jeg har GLEMT en svarmulighed! ØV

TIS for man ikke kan rette til!

Jeg håber og krydser fingre for afstemningen alligevel kan give et billede af hvad folk tænker  (jeg har nemlig tænkt mig at bruge det i min forretningsplan...!!)

Hihi. Det kunne jeg læse... Er meget spændt på hvad du kommer frem med når tid er

Anmeld

4. juli 2013

Maria-s

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.