Den er der ikke vel :( (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
25 svar
7 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg har testede idag, selv om jeg først skulle gøre det imorgen men ved ikke om jeg er 3+5 eller 3+6 idag når skakspilleres teste imorgen ... Havde sidst min mens den 2 juni og skulle ikke gerne få den imorgen den 2 juli  Kan i se noget på billede eller ? Hjælp 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Missy89

Jeg synes jeg kan ane en streg på den første 

Anmeld

1. juli 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Jeg har testede idag, selv om jeg først skulle gøre det imorgen men ved ikke om jeg er 3+5 eller 3+6 idag når skakspilleres teste imorgen ... Havde sidst min mens den 2 juni og skulle ikke gerne få den imorgen den 2 juli  Kan i se noget på billede eller ? Hjælp 

Jeg kan sagtens se en streg på det venstre billede

Anmeld

1. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke se streg nr 2. Vi må håbe at menstruationen udebliver og du om nogle dage kan teste positiv

Anmeld

1. juli 2013

Kløver

Synes de begge ser negative ud, men meget kan jo nå at ændre sig endnu

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Kan i ??  den første test er imorgen morges af og den anden edører lige taget .. Er moegen urin bedst ?  Hvor langt er jeg så ? 

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Synes de begge ser negative ud, men meget kan jo nå at ændre sig endnu

Ja det håber jeg da ? Hvor langt er jeg så !

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Missy89 skriver:

Jeg synes jeg kan ane en streg på den første 

Kan i ??  den første test er imorgen morges af og den anden edører lige taget .. Er moegen urin bedst ?  Hvor langt er jeg så ? 

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg kan desværre ikke se streg nr 2. Vi må håbe at menstruationen udebliver og du om nogle dage kan teste positiv

Ja håber ikke den kommer imorgen så 

Anmeld

1. juli 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Morgenurin er det du kan stole mest på, da du ikke har drukket noget i lang tid. Og inden du tager testen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.