Er æg.test bedre end g.test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg set et par tråde med nogle der har testet graviditet på en ægløsningstest! 

Er det nemmere at få svar på en ægløsningstest? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

dukke

Anonym skriver:

Nu har jeg set et par tråde med nogle der har testet graviditet på en ægløsningstest! 

På en ægløsningstest tester man om hvornår man har ægløsning og ikke om man er gravid

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Hehe ja det ved jeg. Men jeg har stødt på nogle tråde hvor nogle har kunnet se graviditet på æg.testene.  

så tænkte om æg.testene hurtigere kan fange det?

Anmeld

1. juli 2013

Isabella_mor

det er to vidt forskellige ting de tests skal kunne opfange... 

så jeg tror at hvis man er gravid, så vil en graviditetstest kunne give svaret... det er jo det den er der til

Anmeld

1. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Nej, det er det ikke.
Jeg havde testet positiv på g-test i en lille uges tid, før man ikke var i tvivl om, at mine ægløsningsteste var gravidpositive, så det kunne jeg ikke bruge til andet end at få stillet nysgerrigheden.
Til gengæld endte ægløsningstesten med at blive næsten sort i teststregen omkring uge 5.

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nej, det er det ikke.
Jeg havde testet positiv på g-test i en lille uges tid, før man ikke var i tvivl om, at mine ægløsningsteste var gravidpositive, så det kunne jeg ikke bruge til andet end at få stillet nysgerrigheden.
Til gengæld endte ægløsningstesten med at blive næsten sort i teststregen omkring uge 5.

Men når du siger så stillet nysgerrigheden, har du så testet før du kunne med graviditetstestene?? Fordi æg.testene opfanger en graviditet hurtigere? 

Altså tænker om man faktisk kan bruge æg.testene til at teste for graviditet Og måske endda før en g.test kan opfange noget..

forstår du hvad jeg mener? jeg ved at der er forskel på testene, men måske man faktisk kan bruge ægtestene før 4+0

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

det er to vidt forskellige ting de tests skal kunne opfange... 

så jeg tror at hvis man er gravid, så vil en graviditetstest kunne give svaret... det er jo det den er der til

Ja det ved jeg.. se svaret til hende den anden  

Anmeld

3. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Men når du siger så stillet nysgerrigheden, har du så testet før du kunne med graviditetstestene?? Fordi æg.testene opfanger en graviditet hurtigere? 

Altså tænker om man faktisk kan bruge æg.testene til at teste for graviditet Og måske endda før en g.test kan opfange noget..

forstår du hvad jeg mener? jeg ved at der er forskel på testene, men måske man faktisk kan bruge ægtestene før 4+0

Ork ja, har testet med både ægløsningsteste og graviditetsteste på alle mulige og umulige tidspunkter i cyklus, og nogle gange har jeg fået et overraskende resultat, men ikke med ægløsningstestene i denne situation. Jeg testede dog også (svagt) positiv fra 3+2, mens de sikkert positive ægløsningsteste først kom senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.