Hjææælp!!! til festligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
9 svar
3 synes godt om
1. juli 2013

Kay

vi skal til 40 års føsdag på fredag og det var meningen vi skulle lege  "nøgen dragter" og strippe... det er sådan nogle nøgen dragter der ligner nøgne gamle mennesker... men nu er der sket noget med dem så vi kan ikke leje dem... 

og vi ved føsdagsbarnet bliver skuffet hvis ik der kommer et eller andet fra os... 

wat to doo????

vi er åbne for sjove taler, sange og andre ting... hvad har i af gak og løjer???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Morgensol

http://www.spejdernet.dk/Inspiration/Aktiviteter/V is.aspx?id=475

Denne blev lavet til vores bryllup. Den er hylene morsom og alle i hele selskabet er med.

Istedet for at kun 5-10 stk var kvæg og indianere, så blev selskabet delt op, så den ene halvdel var kvæg og den anden indianere. Virkelig sjovt og det kræver ikke særlig meget.

Anmeld

1. juli 2013

Isabella_mor

Bertemor skriver:

Denne blev lavet til vores bryllup. Den er hylene morsom og alle i hele selskabet er med.

Istedet for at kun 5-10 stk var kvæg og indianere, så blev selskabet delt op, så den ene halvdel var kvæg og den anden indianere. Virkelig sjovt og det kræver ikke særlig meget.

hahaha.. Det lyder sjovt  

Anmeld

1. juli 2013

Kay

Bertemor skriver:

hahaha den lydder sjov... 

Anmeld

1. juli 2013

Morgensol

Isabella_mor skriver:

hahaha.. Det lyder sjovt  

Det er den virkelig også. Min mand og jeg var selvfølgelig lady rose og den smukke cowboy. Den er supe fed fordi hele selskabet er med.

Jeg har været med i den nogle gange til andre fester og det er lige sjovt hver gang, for folk siger lydene og sætningerne forskelligt hver gang.

Anmeld

1. juli 2013

Morgensol

Kay skriver:

hahaha den lydder sjov... 

Den er fantastisk og passer til alle selskaber/fester etc.. Som jeg skriver op over, så former den sig forskelligt hver gang den blir brugt fordi man bruger forskellige mennesker som tolker den forskelligt.

Og alle er med, det ryster også folk lidt sammen.

Anmeld

1. juli 2013

Kay

Bertemor skriver:

Den er fantastisk og passer til alle selskaber/fester etc.. Som jeg skriver op over, så former den sig forskelligt hver gang den blir brugt fordi man bruger forskellige mennesker som tolker den forskelligt.

Og alle er med, det ryster også folk lidt sammen.

ja det tror jeg gerne  

har du andre ideer??  ikke fordi den ik er god men tænker for at give de andre nogle valgmuligedder  

Anmeld

1. juli 2013

Morgensol

Kay skriver:

ja det tror jeg gerne  

har du andre ideer??  ikke fordi den ik er god men tænker for at give de andre nogle valgmuligedder  

Hmm.. Jeg ka ik lige komme på noget på stående fod, men jeg ska nok vende tilbage hvis jeg kommer i tanke om noget.

Anmeld

1. juli 2013

Kay

Bertemor skriver:

Hmm.. Jeg ka ik lige komme på noget på stående fod, men jeg ska nok vende tilbage hvis jeg kommer i tanke om noget.

tak

Anmeld

1. juli 2013

Kay

how how how den skal blive på side 1 har brug for flere forslag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.