host og snot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.419 visninger
7 svar
3 synes godt om
1. juli 2013

sabrina89

hvad hjælper på jeres børn når de hoster uafbrudt? min datter kan ikke finde ro fordi hun hoster hele tiden. hun vil ikke ha te har prøvet det meste af dagen 

så tager imod alle mulige råd bare hun snart ku finde ro og hvile i hendes hals

hun bliver snart 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

IT-nørd

sabrina89 skriver:

hvad hjælper på jeres børn når de hoster uafbrudt? min datter kan ikke finde ro fordi hun hoster hele tiden. hun vil ikke ha te har prøvet det meste af dagen 

hun bliver snart 2

Skefuld ren honning virker fantastisk og bedre end div hostesaft.

Har I været hos lægen? 

Anmeld

1. juli 2013

sabrina89

okay tak må prøve om hun vil ha det. 

vi var ved læge idag og deres svar som altid virus.

Anmeld

1. juli 2013

Team Putte

sabrina89 skriver:

hun bliver snart 2

kogt vand i en skål med et par dråber pebermynteolie i og så ind på værelset med det.. Det virker fantastisk til at løsne slim og snot men vær forsigtig med det for det er virkelig stærke sager! Herhjemme er 2-3 dråber nok til at fylde hele luften på værelset med pebermynte.. Bruger du for meget vil det irritere slimhinderne både i øjne og hals istedet

Anmeld

1. juli 2013

IT-nørd

sabrina89 skriver:

okay tak må prøve om hun vil ha det. 

vi var ved læge idag og deres svar som altid virus.

Freya elsker honning og beder om mere 

Anmeld

1. juli 2013

sabrina89

Lenchick skriver:

Freya elsker honning og beder om mere 

min freja var også vild med det

nu ligger heldigvis uden at hoster så håber hun når at falde i søvn.

Anmeld

1. juli 2013

sabrina89

Team Putte skriver:

kogt vand i en skål med et par dråber pebermynteolie i og så ind på værelset med det.. Det virker fantastisk til at løsne slim og snot men vær forsigtig med det for det er virkelig stærke sager! Herhjemme er 2-3 dråber nok til at fylde hele luften på værelset med pebermynte.. Bruger du for meget vil det irritere slimhinderne både i øjne og hals istedet

ja det løsner hurtig. god ide må en tur på apoteket i morgen. hun har smittet mig også så vi må ligge i pebermynte dyft de næste par dage 

Anmeld

1. juli 2013

Team Putte

sabrina89 skriver:

ja det løsner hurtig. god ide må en tur på apoteket i morgen. hun har smittet mig også så vi må ligge i pebermynte dyft de næste par dage 

det lyder bekendt bruger det selv til min datter som lige er blevet 1 år.. Ungerne bliver konstant snottet i det her vejr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.