Min søn havde feber på 39,6 i lørdags, det endte med vi var forbi sygehuset da han før har været indlagt pga han havde infektion i sin urin og blod, det vidste sig at han havde en virus i blodet, men danbefalede panodil junior og sendte os hjem
(da lægen og sygeplejeskeren tjekkede min søn, var han så bange og ked af det, at han græd hele vejen til p pladsen) da vi kom hjem, vågnede han grædende og var utrøstelige. Jeg lod ham sove ved min side da han havde grædt så meget og man kunne se/mærke han følte sig utryg efter hospital besøget. )
Men nu græder han hver eneste gang han skal sove, han er utrøstelig, og han flipper fuldstændig ud, igår nat ville han ikke sove. Og det endte med kl blev 1 om natten og han faldt grædende i søvn. Det så sket igen og igen når han skal sove middagslure
Han spiser ikke særlig meget (faktisk slet ikke) han vil gerne have frugtmos og lidt mælk, det er d eneste han spiser.
Han har fået 4 tænder og der er endnu en på vej. Kan det skyldes? For han har aldrig reageret sådan som han gør nu.
Jeg føler mig helt slidt og ked af det. Min søn plejede at være en glad dreng 
Anmeld