Lægesekretærelev start 2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
15 svar
11 synes godt om
1. juli 2013

Lilje82

Hvem er vi der har været så heldig at få len elevplads som lægesekretærelev med start i år?

Der er blevet oprettet en gruppe på facebook, hvis I har lyst til at være med i den. Men det er kun for elever der stakter op her i 2013 

Skriv gerne her eller i en pb, så får I et link 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Maja_4000

Jeg er ikke (har så heller ikke søgt ) men TILLYKKE! Jeg har ellers hørt at det er nærmest umuligt Hehe

Anmeld

1. juli 2013

Lilje82

Maja_4000 skriver:

Jeg er ikke (har så heller ikke søgt ) men TILLYKKE! Jeg har ellers hørt at det er nærmest umuligt Hehe

Tak  Det har også taget mange forsøg fra min side, så det har ikke været nemt. Var til samtale tilbage i 2008, men der var jeg ikke heldig, der skulle gå 5 år, før jeg fik chancen igen (har søgt de 4 af gangene, det ene år var jeg højgravid).

Anmeld

1. juli 2013

Maja_4000

Lilje82 skriver:

Tak  Det har også taget mange forsøg fra min side, så det har ikke været nemt. Var til samtale tilbage i 2008, men der var jeg ikke heldig, der skulle gå 5 år, før jeg fik chancen igen (har søgt de 4 af gangene, det ene år var jeg højgravid).

Hold da op .. Så var det også på tide at du fik chancen

Anmeld

1. juli 2013

puzzle

Jeg har været så heldig at få en af elevpladserne  Glæder mig helt vildt til at starte i region hovedstaden 1/10 

Anmeld

1. juli 2013

Lilje82

Maja_4000 skriver:

Hold da op .. Så var det også på tide at du fik chancen

Ja ikke  Det synes jeg også selv  Jeg blev efterfølgende ledig, og fik derfor muligheden for at gå i løntilskud, hvor jeg fik lov til, at arbejde nogle af de samme arbejdsopgaver, og samtidig skabe erfaring. 

Anmeld

1. juli 2013

Lilje82

puzzle skriver:

Jeg har været så heldig at få en af elevpladserne  Glæder mig helt vildt til at starte i region hovedstaden 1/10 

Fedt tillykke  Kunne du tænke dig at komme med i facebook gruppen? Der er nogle stykker fra region hovedstaden. 

Anmeld

1. juli 2013

Sujan

Jeg er også kommet ind i region hovedstaden:-) og vil gerne være med i gruppen:-)

Anmeld

1. juli 2013

Lilje82

Sujan skriver:

Jeg er også kommet ind i region hovedstaden:-) og vil gerne være med i gruppen:-)

Sender dig lige en pb med et link :-)

Anmeld

1. juli 2013

Lilje82

Er der slet ikke flere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.