Sommergave til dp-mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
4 synes godt om
1. juli 2013

Lucky05

Køber i en lille sommergave til dp-moren pinden i går på ferie? hvis ja, hvad kunne det så være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej her får hun ik noget. Har aldrig hørt om det før. Men en afskedes gave, når barnet stopper helt, er normalt her hvor vi kommer fra. Vh stine

Anmeld

1. juli 2013

Lucky05

StineW79 skriver:

Nej her får hun ik noget. Har aldrig hørt om det før. Men en afskedes gave, når barnet stopper helt, er normalt her hvor vi kommer fra. Vh stine

Mange tak for svar

Anmeld

1. juli 2013

L&V

Her får hun ik noget. kun til jul.. men tager nok en is med til ungerne

Anmeld

2. juli 2013

Fenja09

Lucky05 skriver:

Køber i en lille sommergave til dp-moren pinden i går på ferie? hvis ja, hvad kunne det så være? 

Nej vi køber ikke sommergave, men giver julegave og da hun blev 50 år gav vi også noget.

Men hvis du ønsker at give dp noget, hvad så med sten eller strandskaller der er malet af barnet - det er da sådan lidt sommer-agtigt

/Fenja

Anmeld

2. juli 2013

Lucky05

Fenja09 skriver:

Nej vi køber ikke sommergave, men giver julegave og da hun blev 50 år gav vi også noget.

Men hvis du ønsker at give dp noget, hvad så med sten eller strandskaller der er malet af barnet - det er da sådan lidt sommer-agtigt

/Fenja

Det var da en rigtig sød ide  

men det lyder ikke til at det er noget man gør så kan være vi bare lader være. vi skulle bare ikke være de eneste, der ikke kom med noget til afslutningen  

Anmeld

2. juli 2013

Fenja09

Lucky05 skriver:

Det var da en rigtig sød ide  

men det lyder ikke til at det er noget man gør så kan være vi bare lader være. vi skulle bare ikke være de eneste, der ikke kom med noget til afslutningen  

Nej jeg tror ikke det er noget folk gør i for så skal man også give gaver ved efterårsferie og vinterferie - og måske påskeferie. Så kan det hurtigt blive en dyr affære  Men man er da altid velkommen med en lille gave som barnet har lavet.

Anmeld

2. juli 2013

camilla10

Lucky05 skriver:

Jeg har besluttet mig helt fast for nogle traditioner for at gøre det let for mig selv:   Vi giver ikke fødselsdagsgaver, men til sommer og jul giver vi chokolade fra Frelsens for ca. 100 til 130 kr fulgt af et kort,som sønnike har malet og hvor jeg skriver en lille hilsen. Vi har den mest fantastiske dp og vi vil gerne vise vores påskønnelse. Til gengæld vil jeg ikke bruge træls energi på at finde den rigtige fødselsdagsgave el. lign.

Anmeld

2. juli 2013

Lucky05

camilla10 skriver:

Jeg har besluttet mig helt fast for nogle traditioner for at gøre det let for mig selv:   Vi giver ikke fødselsdagsgaver, men til sommer og jul giver vi chokolade fra Frelsens for ca. 100 til 130 kr fulgt af et kort,som sønnike har malet og hvor jeg skriver en lille hilsen. Vi har den mest fantastiske dp og vi vil gerne vise vores påskønnelse. Til gengæld vil jeg ikke bruge træls energi på at finde den rigtige fødselsdagsgave el. lign.

Det er også en god ide ☺ vi har også en helt fantastisk dp mor. Tror også jeg finder en lille ting.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.