tror vi har glemt noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

StudPsyk

ønskebarn74 skriver:

Wheely bug

gyngehest

kørepose

Tak for budene!
Vi har både en wheely og en gyngehest, men det kan da godt ske de skal have en wheely hver
Ih, kan bare ikke huske hvad jeg selv havde skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

StudPsyk

Mumto3 skriver:

Sølvbestik ( vires børn på henholdsvis 9, 7, 5 år bruger stadig deres hver dag!)

flag. Med indgraveret navn dato mm

Selvom vi havde ønsket det, fik Rose ikke nogen af de der klassiske dåbsting (bortset fra en korshalskæde fra os), så synes det er synd hvis James får sådan noget - vil helst ikke gøre forskel på den led

Anmeld

1. juli 2013

StudPsyk

Britt88 skriver:

Dåbsrør, Georg Jensens Sparefanten, bobbles dyr, tøj, min første tand,  sølvbestik, gavekort til tøj, gavekort til fotograf, glassten med 3D billede (fotoiglas.dk) 

Det var lige hvad jeg kunne komme på

Tak for det!

Selvom vi havde ønsket det, fik Rose ikke nogen af de der klassiske dåbsting (bortset fra en korshalskæde fra os), så synes det er synd hvis James får sådan noget - vil helst ikke gøre forskel på den led

Anmeld

1. juli 2013

StudPsyk

Mutti2B skriver:

Var det ikke gavekort til familiefotografering ?

Det har jeg faktisk tænkt! Og har overvejet om det var det, men så tænkte jeg: "Men det kan vi jo lige så godt selv betale". Men igen, det kan man jo med alt.. SÅ det kan godt ske det er det vi havde skrevet på, tak

Anmeld

1. juli 2013

Nea85

Janne T. skriver:

vi har dåb for James om tre uger, og er blank med ønskeseddel. jeg havde lavet en, men kan ikke finde filen. der var kun tre ting, og det var tre større ønsker, da vi ikke mangler andet.

trip trap i sort med indsats
ergobaby bæresele
..... og hvad? er helt blank med hvad det sidste kunne være

Måske en cykelanhænger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.