Eksen fylder ALT for meget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
6 svar
2 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg blev forladt 7,5 måned henne i graviditeten!
Der er gået over 14 dage uden nogen form for kontakt fra min side, og også hans, og sidder stadig med de tanker om at han kommer tilbage, og at det nok skal blive ham og jeg igen altså hvor er jeg træt af de her kæresorger. Syntes godt snart det må stoppe!!! kan ikke lade være med at tænke det hele nok skal gå, og det er jo ikke meningen, det ender jo med at jeg bliver utrolig skuffet.
Årh hjælp, intet hjælper, uanset hvad jeg laver, og uanset hvem jeg er sammen med, tænker jeg på ham!!
Vil bare gerne komme over ham NU!
Det er bare så hårdt at man ikke kan tænke : Hallo det er slut, kom nu videre, det bliver ikke jer igen! men nej nej mit hoved tænker : Ork han kommer lige pludselig tilbage bare se når du først har født bliver alt godt igen ! ja jeg har set for mange kærligheds film

Hvordan overbeviser man sig selv om at det altså er slut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Moar2011

jeg blev selv forladt for ca 8mdr siden nu, og der gik hvertfald 3mdr før jeg var over ham !

jeg troede også at det hele nok sku løse sig, for vi hvade jo en lille dreng sammen ovs MEN nej, han fandt hurtig en ny kæreste og de er stadig sammen ..

MEN mit råd er gi det tid, og forkæl dig selv, og begynde at se andre..

for mit vedkommende begyndte jeg at se andre mænd, da det gik op for mig at min eks ALDRIG vil kom tilbage, på den måde kom jeg faktisk videre.

(jeg var ikke sådan en luder, slet ikke sådan ment)

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

jeg blev selv forladt for ca 8mdr siden nu, og der gik hvertfald 3mdr før jeg var over ham !

jeg troede også at det hele nok sku løse sig, for vi hvade jo en lille dreng sammen ovs MEN nej, han fandt hurtig en ny kæreste og de er stadig sammen ..

MEN mit råd er gi det tid, og forkæl dig selv, og begynde at se andre..

for mit vedkommende begyndte jeg at se andre mænd, da det gik op for mig at min eks ALDRIG vil kom tilbage, på den måde kom jeg faktisk videre.

(jeg var ikke sådan en luder, slet ikke sådan ment)

Ja det er da også over en måned siden her ihvertfald. Så kan da godt mærke det begynder at blive lidt bedre, MEN jeg falder tilbage i tankerne engang imellem
Lyder ikke sjovt for dig, fyhaa ved da slet ikke hvad jeg skulle gøre..

Hvordan er jeres forhold så omkring jeres søn?

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ja, jeg blev forladt 7,5 måned henne i graviditeten!
Der er gået over 14 dage uden nogen form for kontakt fra min side, og også hans, og sidder stadig med de tanker om at han kommer tilbage, og at det nok skal blive ham og jeg igen altså hvor er jeg træt af de her kæresorger. Syntes godt snart det må stoppe!!! kan ikke lade være med at tænke det hele nok skal gå, og det er jo ikke meningen, det ender jo med at jeg bliver utrolig skuffet.
Årh hjælp, intet hjælper, uanset hvad jeg laver, og uanset hvem jeg er sammen med, tænker jeg på ham!!
Vil bare gerne komme over ham NU!
Det er bare så hårdt at man ikke kan tænke : Hallo det er slut, kom nu videre, det bliver ikke jer igen! men nej nej mit hoved tænker : Ork han kommer lige pludselig tilbage bare se når du først har født bliver alt godt igen ! ja jeg har set for mange kærligheds film

Hvordan overbeviser man sig selv om at det altså er slut

jeg ved ikke om det er nogen trøst, men det er meget normalt.
Cooping fasen er jo typisk :
1: chok
2: sur og ked on and off
3: fortrydelse (ville vende tilbage til det gamle) -som nok er den længeste fase at komme over.
4: accept og komme videre.

Men du SKAL altså igennem den lange fase 3 det bedste er hvis du ikke kontakter ham og finder noget andet at lave.

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

jeg ved ikke om det er nogen trøst, men det er meget normalt.
Cooping fasen er jo typisk :
1: chok
2: sur og ked on and off
3: fortrydelse (ville vende tilbage til det gamle) -som nok er den længeste fase at komme over.
4: accept og komme videre.

Men du SKAL altså igennem den lange fase 3 det bedste er hvis du ikke kontakter ham og finder noget andet at lave.

Kontakter ham slet ikke, da jeg har sagt til mig selv at det er ham der gik fra mig, så ønsker han jo nok ikke min kontakte, men har SÅ mange spørgssmål

Skal han med til fødslen?
Vil han være en del af det hele?
Hvad ønsker han egentlig?
Efternavn?
Der er så mange ting jeg ikke kan få svar på

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Kontakter ham slet ikke, da jeg har sagt til mig selv at det er ham der gik fra mig, så ønsker han jo nok ikke min kontakte, men har SÅ mange spørgssmål

Skal han med til fødslen?
Vil han være en del af det hele?
Hvad ønsker han egentlig?
Efternavn?
Der er så mange ting jeg ikke kan få svar på

Det kan jeg godt forstå.

Du kender ham bedst, men selvfølgelig mener jeg at han skal have chancen, hvis du altså kan klare at se på ham eller at blive afvist.
Personligt ville jeg først kontakte ham lige efter fødslen, da han skal hace chancen for at se den lille.
Om han vil være en del af det hele, er kun op til ham og desværre ikke noget du kan gøre til eller fra.

Efternavnet kan altid ændres senere hen. Mrn hvis han ikke vil være rn drl af det, ville jeg personligt ikke give hans efternavn, med mindre det var Mærsk

Husk nu på at passe på dig selv. Selvom man gerne vil vide det hele og ha "alle brikkerne på plads", så er det bare ikke altid lige til.

Anmeld

1. juli 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Ja det er da også over en måned siden her ihvertfald. Så kan da godt mærke det begynder at blive lidt bedre, MEN jeg falder tilbage i tankerne engang imellem
Lyder ikke sjovt for dig, fyhaa ved da slet ikke hvad jeg skulle gøre..

Hvordan er jeres forhold så omkring jeres søn?

Viltro det meget normalt man falder tilbage i tankerne, når jeg falder tilbage i tankerne, sætter jeg mig ned og fukuser på HVORFOR det endte som det gjorde - tænk positiv !! Det hjælper

Vi har et fint samarbejde nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.