kan ikke holde fast på sut ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
9 svar
2 synes godt om
1. juli 2013

Mum33

hjælper det at skifte mærke/størrelse?

Min søn kan ikke holde fast på sutten medmindre han ligger på ryggen eller jeg får dynen til at støtte den. Men han kan heller kke falde til ro uden, hvilket betyder at han vågner rigtigt ofte.

Er der andre, der har haft held med at skifte mærke eller størrelse? V bruger pt Avent/de små mam-sutter (minder om hinanden i form og størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

2babygirls

l.b. skriver:

Min søn kan ikke holde fast på sutten medmindre han ligger på ryggen eller jeg får dynen til at støtte den. Men han kan heller kke falde til ro uden, hvilket betyder at han vågner rigtigt ofte.

Er der andre, der har haft held med at skifte mærke eller størrelse? V bruger pt Avent/de små mam-sutter (minder om hinanden i form og størrelse)

Her brugte/bruger begge piger nuk sutten som er anatomisk formet... Den gør op i ganen..

skiftede først over til mam da den store var 6 mdr... Måske lillesøster beholder nuk, men hun kan til nøds nogle gange tage en mam

Anmeld

1. juli 2013

Mum33

2babygirls skriver:

Her brugte/bruger begge piger nuk sutten som er anatomisk formet... Den gør op i ganen..

skiftede først over til mam da den store var 6 mdr... Måske lillesøster beholder nuk, men hun kan til nøds nogle gange tage en mam

Den må prøves ved du hvor den forhandles?

Anmeld

1. juli 2013

2babygirls

l.b. skriver:

Den må prøves ved du hvor den forhandles?

Bilka og superbrugsen og super Best har dem i min by 

Anmeld

1. juli 2013

Nessie

Hvis det er én i str. 0-3 mdr., kan det være den er for lille.

Min søn kunne heller ikke holde på sutten, indtil vi blev rådet til at give ham størrelsen større, og den fungerede fint. 
SP sagde, at det var fordi et normalt størrelse barn ikke kan folde tungen ordentligt rundt om sutten, og så falder den ud, men en stor sut er nemmere at holde på.

Vi har aldrig holdt os til noget bestemt mærke, og drengen har været ligeglad 

Anmeld

1. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Hvor gammel er han? Min pige kunne heller ikke, men da hun startede i dagpleje lærte hun det der havde hun nok brug for den hun var 7 måneder dengang.

Anmeld

1. juli 2013

Mum33

Frk P. skriver:

Hvor gammel er han? Min pige kunne heller ikke, men da hun startede i dagpleje lærte hun det der havde hun nok brug for den hun var 7 måneder dengang.

4,5 mdr 

Anmeld

1. juli 2013

Mum33

Nessie skriver:

Hvis det er én i str. 0-3 mdr., kan det være den er for lille.

Min søn kunne heller ikke holde på sutten, indtil vi blev rådet til at give ham størrelsen større, og den fungerede fint. 
SP sagde, at det var fordi et normalt størrelse barn ikke kan folde tungen ordentligt rundt om sutten, og så falder den ud, men en stor sut er nemmere at holde på.

Vi har aldrig holdt os til noget bestemt mærke, og drengen har været ligeglad 

Tror også vi vil prøve med en størrelse større 

Anmeld

1. juli 2013

jinx

l.b. skriver:

min søn kunne kun bruge runde sutter, så alt dem der have en anden form kunne han ikke holde i munden  

Anmeld

1. juli 2013

Kløver

l.b. skriver:

Du kan få de runde med helt lille suttehoved, måske en mindre eller størrelse kan hjælpe eller en stofble så den ikke falder ud, men stadig ligges så barnet kan få den ud hvis der er behov for det, få evt vejledning af sp, hun hjalp os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.