Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Måske mærkeligt spørgsmål, men min tumling på 22 mdr er 11,5 kilo og 85 cm. Er det slank? Har problemer med at finde bukser, som ikke er for store i livet..Og hun har kun taget 1,5 kilo på siden hun var 1 år, men er vokset 10 cm. Er det ok?
Måske mærkeligt spørgsmål, men min tumling på 22 mdr er 11,5 kilo og 85 cm. Er det slank? Har problemer med at finde bukser, som ikke er for store i livet..Og hun har kun taget 1,5 kilo på siden hun var 1 år, men er vokset 10 cm. Er det ok?
Synes hun lyder helt perfekt.
min egen datter vejede og målte det samme som 2 årig. jeg syer selv hendes bukser fordi vi har samme problem som du nævner. H&M laver dog nogle fine super skinny denimbukser som passer
Mmm... Tror det er normalt... Min datter måler 91 cm, og vejer 12 kg... Jeg køber altid bukser med justerbar talje... Ellers designer jeg dem selv.
Ja, hun lyder slank - min datter er i hvert fald slank og hun vejer nu som 22 måneder 12 kg og er lige omkring 88-89 cm høj. Det er ikke alt min datter kan passe, enten er det for kort i ærmene eller benene og så for stort i livet.
/Fenja
Mette. skriver: Synes hun lyder helt perfekt. min egen datter vejede og målte det samme som 2 årig. jeg syer selv hendes bukser fordi vi har samme problem som du nævner. H&M laver dog nogle fine super skinny denimbukser som passer
Anonym skriver: Sælger du? Synes ikke jeg kunne se det på bloggen De H&M bukser du nævner er det med knap? foretrækker elastiktalje og gode bløde bukser
Sælger du? Synes ikke jeg kunne se det på bloggen De H&M bukser du nævner er det med knap? foretrækker elastiktalje og gode bløde bukser
Ja, jeg syer af og til for andre, så vil gerne sy til dig
bukserne er meget bløde men de er desværre med knap foran, hvilket er lidt upraktisk, men ellers er de virkelig lækre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128