Er hun slank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Måske mærkeligt spørgsmål, men min tumling på 22 mdr er 11,5 kilo og 85 cm. Er det slank? Har problemer med at finde bukser, som ikke er for store i livet..

Og hun har kun taget 1,5 kilo på siden hun var 1 år, men er vokset 10 cm. Er det ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Mette.

Anonym skriver:

Måske mærkeligt spørgsmål, men min tumling på 22 mdr er 11,5 kilo og 85 cm. Er det slank? Har problemer med at finde bukser, som ikke er for store i livet..

Og hun har kun taget 1,5 kilo på siden hun var 1 år, men er vokset 10 cm. Er det ok?

Synes hun lyder helt perfekt.

min egen datter vejede og målte det samme som 2 årig. jeg syer selv hendes bukser fordi vi har samme problem som du nævner. H&M laver   dog nogle fine super skinny denimbukser som passer

Anmeld

1. juli 2013

VIPpigen

Mmm... Tror det er normalt... Min datter måler 91 cm, og vejer 12 kg... Jeg køber altid bukser med justerbar talje... Ellers designer jeg dem selv. 

Anmeld

1. juli 2013

serinasmor

NameIT har bukser med jursterbar talje ... det fungerede her...

Hvis hun ellers går mere end hun kravler er nederdele og kjoler også en god mulighed

Herudover kan jeg kun sige at det er helt normalt. Hun er sikkert blevet meget mere fysisk aktiv - så falder babyfedtet af

Anmeld

1. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Ja, hun lyder slank - min datter er i hvert fald slank og hun vejer nu som 22 måneder 12 kg og er lige omkring 88-89 cm høj. Det er ikke alt min datter kan passe, enten er det for kort i ærmene eller benene og så for stort i livet.

/Fenja

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Synes hun lyder helt perfekt.

min egen datter vejede og målte det samme som 2 årig. jeg syer selv hendes bukser fordi vi har samme problem som du nævner. H&M laver   dog nogle fine super skinny denimbukser som passer

Sælger du? Synes ikke jeg kunne se det på bloggen De H&M bukser du nævner er det med knap? foretrækker elastiktalje og gode bløde bukser

Anmeld

1. juli 2013

Mette.

Anonym skriver:

Sælger du? Synes ikke jeg kunne se det på bloggen De H&M bukser du nævner er det med knap? foretrækker elastiktalje og gode bløde bukser

Ja, jeg syer af og til for andre, så vil gerne sy til dig

bukserne er meget bløde men de er desværre med knap foran, hvilket er lidt upraktisk, men ellers er de virkelig lækre.

Anmeld

1. juli 2013

NinaNymannMadsen

lyder da meget normalt. min mindste er 21 mdr og 78 cm lang og vejer 10-11 kg hun er ikke tyk eller tynd hun er tilpas.
min store pige på 4 år er 100 cm lang og vejer 16,5 kg og der har vi problemer med at finde tøj i hendes størrelse der passer enten i længden eller i bredten. og det samme med den bette. så køber for det meste gerne med justerbar talje og der er der bare så mange bukser der har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.