Tour de France

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2009

Ida.

Ja jeg ser det altså også  har det i hvert fald til at køre i baggrunden, når jeg er hjemme - og det er jeg jo for det meste i øjeblikket  men er ikke sikker på, at min interesse ville være nær så stor, hvis ikke det var i Frankrig - med en BA i fransk erhvervssprog, så må jeg jo nok betegnes som lettere frankofil og nyder altså at sidde og kigge på Frankrig OG så er cykelløb ikke så kedeligt, når man begynder at følge med...

/Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

haps

Her kører det for det meste oss i baggrunden - min kæreste er helt pjattet med cykelløb - såå hvad "ofrer" man ikke for at vise hinanden interesse.. Ved han ville også udholde det, hvis det var min interesse  Har endda sat et manager-hold, såå...
Han er glad og gør mindst lige så meget for at gøre mig glad..

Anmeld

20. juli 2009

Miss BananaHammock

Vil bare lige tilføje at for alle jer der ikke synes det er noget at se, så skal i prøve at se det live.... WOW det er fedt! Jeg var bidt af det før, og er endnu mere, hvis muligt, bidt af det efter at have stået 125m fra målstregen i colmar! At se den første rytter køre i mål med tårerne ned af kinderne efter at have cyklet knap 200km og kæmpet røven ud af bukserne.

Og hvad med bjerg etapen i går! Bye bye Armstrong.. see you

Glæder mig til imorgen!!!

Anmeld

20. juli 2009

Bastian

Mie A skriver:

Har aldrig kunne se noget spændende i det... De cykler jo bare  Hvorfor ikke nøjes med at vise de sidste 5 minutter - Se det ville give mening for mig

Lige præcis! De cykler jo bare! Af samme årsag ser jeg hverken fodbold, håndbold eller andet sport. Jeg løber mig en tur i stedet.

Anmeld

20. juli 2009

Miss BananaHammock

Mie A skriver:

Har aldrig kunne se noget spændende i det... De cykler jo bare  Hvorfor ikke nøjes med at vise de sidste 5 minutter - Se det ville give mening for mig

Sådan havde jeg det også i starten men nu er jeg begyndt at kunne se taktikken og det spil der foregår under hele etapen også blir' det lidt mere spændende!

Anmeld

20. juli 2009

Klumpe-dumpe

Nena skriver:

Vil bare lige tilføje at for alle jer der ikke synes det er noget at se, så skal i prøve at se det live.... WOW det er fedt! Jeg var bidt af det før, og er endnu mere, hvis muligt, bidt af det efter at have stået 125m fra målstregen i colmar! At se den første rytter køre i mål med tårerne ned af kinderne efter at have cyklet knap 200km og kæmpet røven ud af bukserne.

Og hvad med bjerg etapen i går! Bye bye Armstrong.. see you

Glæder mig til imorgen!!!

IKKE NOGET AT SE PÅ.... DER ER DA EN MASSE SKØNNE MANDE BEN OG NUMSER

Og ja det er der en fed taktik i det... Så yes yes jeg er også helt huged... -Og det er Malucca på 5 mdr. også.

Anmeld

20. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det eneste sport der kan ses på vores fjernsyn er amerikans fordbold. Alt andet har flimmer

Anmeld

20. juli 2009

Miss BananaHammock

Jeanne skriver:

Det eneste sport der kan ses på vores fjernsyn er amerikans fordbold. Alt andet har flimmer

Uhh NFL er da også bare det fedeste. Hos os er hver søndag aften booket til NFL mens sæsonen kører! Så sidder vi i hver vores holdtrøje. (jeg er vikings fan og kæresten er titans fan)

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Næ...så kunne jeg lige så godt glo på narkomanerne på torvet...
Synes simpelthen den sportsgren er ødelagt for altid, med alle de skandaler og doping der har været...kan ikke tage det alvorligt og synes det er sørgeligt at en sportsgren kan fortsætte trods så meget og så mange der snyder...øv...så det førhen, men efter alt det ballade så er det slut fra min side.
Knus Eva.

Anmeld

20. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Næ...så kunne jeg lige så godt glo på narkomanerne på torvet...
Synes simpelthen den sportsgren er ødelagt for altid, med alle de skandaler og doping der har været...kan ikke tage det alvorligt og synes det er sørgeligt at en sportsgren kan fortsætte trods så meget og så mange der snyder...øv...så det førhen, men efter alt det ballade så er det slut fra min side.
Knus Eva.

Er så enig:-) Det er jo en flok narkovrag hele bundtet, og jeg synes det er SÅ latterligt!

Iøvrigt har jeg aldrig fulgt med i det, men har da ind imellem set lidt... I år har jeg absolut INTET set, og aner intet om det i år.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.