igen?? allerede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2013

Kay

ja undskyld detaljerne...

men.. jeg har jo pco... og er en af dem der godt kan gå 6-10 måneder uden blødning... der er normalt aldrig mindre end 3 måneder imellem... 

der til skal det siges at jeg efter jeg havde født ventede 10 måneder på det kom... og det lignede sig selv fuldt ud... kæmpe mængder, klumper, styrtblødning, mavekramper, og svimmelhed (besvimer også nogle gange grundet det store blodtab) fordelt på 1 optakts dag 5-7 slemme dage og så 3-4 mere rolige dage

og tænkte så... nå ja ja så ser jeg ik mere til det denne sommer 

men men men.... jeg bløder igen!! allerede!! og denne gang faktisk ikke helt så slemt som sidst... kun 2 slemme dag med kramper og styrtblødninger... 

men denne gang er der gået 5 uger!!! fra første dag til første dag...   

jeg er meget forundret... har ik oplevet det sådan siden... jeg var 14 tror jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

ønskebørn74

Kay skriver:

ja undskyld detaljerne...

men.. jeg har jo pco... og er en af dem der godt kan gå 6-10 måneder uden blødning... der er normalt aldrig mindre end 3 måneder imellem... 

der til skal det siges at jeg efter jeg havde født ventede 10 måneder på det kom... og det lignede sig selv fuldt ud... kæmpe mængder, klumper, styrtblødning, mavekramper, og svimmelhed (besvimer også nogle gange grundet det store blodtab) fordelt på 1 optakts dag 5-7 slemme dage og så 3-4 mere rolige dage

og tænkte så... nå ja ja så ser jeg ik mere til det denne sommer 

men men men.... jeg bløder igen!! allerede!! og denne gang faktisk ikke helt så slemt som sidst... kun 2 slemme dag med kramper og styrtblødninger... 

men denne gang er der gået 5 uger!!! fra første dag til første dag...   

jeg er meget forundret... har ik oplevet det sådan siden... jeg var 14 tror jeg 

Dejligt.. Skønt når man føler man funker.. 

Anmeld

30. juni 2013

Kay

ønskebarn74 skriver:

Dejligt.. Skønt når man føler man funker.. 

ja det er jo så spørgsmålet om jeg rentfaktisk funker eller hvad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.