Hvis du måtte bestemme......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
4 synes godt om
30. juni 2013

EnSødMor

Ja, jeg har fødselsdag idag, men gæsterne kommer først imorgen  

vi bliver ca 6 i alt, hvad skal jeg lave af aftensmad??? 

Eller hvilken "menu" skal jeg lave  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Frk. Petersen

Frk-S skriver:

Ja, jeg har fødselsdag idag, men gæsterne kommer først imorgen  

vi bliver ca 6 i alt, hvad skal jeg lave af aftensmad??? 

Eller hvilken "menu" skal jeg lave  

Uuh, jeg havde nok valgt at lave en roasbeef, med noget lækker salat, kartofler og brun sovs, nogle lækre brød, med hvidløgssmør, tomater og ost.. og til dessert (hvilket vi elsker i min familie) havde jeg valgt min berømte kirsebærlagkage

Anmeld

30. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih tillykke med fødselsdagen!!

Hva med en lækker steg, der ka passe sig selv i ovnen, hasselbagte kartofler, jordbærsalat, med vandmelon, roucola, æble, tomat, agurk, pebberfrugt, og balcamico olie.

Chokoladekage/ browni, frugt og is. Vh stine

Anmeld

30. juni 2013

Frk. Petersen

Mitzie Petersen skriver:

Uuh, jeg havde nok valgt at lave en roasbeef, med noget lækker salat, kartofler og brun sovs, nogle lækre brød, med hvidløgssmør, tomater og ost.. og til dessert (hvilket vi elsker i min familie) havde jeg valgt min berømte kirsebærlagkage

Og roastbeefen havde jeg svøbet godt ind i hvidløgssmør også - det giver den en rigtig god smag

Anmeld

30. juni 2013

EnSødMor

Mitzie Petersen skriver:

Mmh.... Hvor lyder det bare lækkert!! ;-)) 

Anmeld

30. juni 2013

EnSødMor

StineW79 skriver:

Ih tillykke med fødselsdagen!!

Hva med en lækker steg, der ka passe sig selv i ovnen, hasselbagte kartofler, jordbærsalat, med vandmelon, roucola, æble, tomat, agurk, pebberfrugt, og balcamico olie.

Chokoladekage/ browni, frugt og is. Vh stine

Ja tænker også helst noget der kan stå selv, så jeg ikke bruger alt min tid ude i køkkenet.... ;-)) 

Tusinde tak ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.