når mor er syg med forkølelse og feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. juni 2013

DKTiha

Hej piger

jeg er lidt usikker på noget, jeg har desværre raget mig en værre forkølelse til mig med rigtig ondt i halsen, høj feber og totalt stoppet tud og hovedpine osv... og jeg har en lille pige på 3 uger ... er der noget jeg skal være opmærksom på ?? altså, er virkelig så bange for at smitte hende .. har selvf. ikke tænkt mig at hoste ned i hovedet på hende og nyse osv... men nogen gange kommer det jo bare... så hvad gjorde i da i blev syge med forkølelse første gang efter fødslen ..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

L&V

DKTiha skriver:

Hej piger

jeg er lidt usikker på noget, jeg har desværre raget mig en værre forkølelse til mig med rigtig ondt i halsen, høj feber og totalt stoppet tud og hovedpine osv... og jeg har en lille pige på 3 uger ... er der noget jeg skal være opmærksom på ?? altså, er virkelig så bange for at smitte hende .. har selvf. ikke tænkt mig at hoste ned i hovedet på hende og nyse osv... men nogen gange kommer det jo bare... så hvad gjorde i da i blev syge med forkølelse første gang efter fødslen ..?

Ikke så meget, man ka jo ik rigtig gøre noget i og med man er så tæt på hinanden så man må bare ta den der fra

Anmeld

30. juni 2013

Pikku Myy

DKTiha skriver:

Hej piger

Jeg kan ikke helt huske hvordan det er, men er det ikke noget med at din pige får dine antistoffer gennem mælken og dermed er "beskyttet" mod din virus?

Anmeld

30. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Sørg for at have servietter i nærheden hele tiden.. prop et par pakker i hver lomme...

sørg for at vaske hænder hvis du lige har haft hostet eller sovet, eller tørret næsen...

hvis du skal tørre noget på babys ansigt så sørg for der er stof eller klud imellem fremfor at bruge hånden...

lige mine bedste råd efter at jeg selv oplevede både slem forkølelse men også en omgang madforgiftning kort tid efter hjemkomst fra hospitalet...

Anmeld

30. juni 2013

Lise

Hvis du ammer hende, er hun ret godt stillet Så får hun dine antistoffer, og du kan ikke smitte hende gennem maden.

Anmeld

1. juli 2013

DKTiha

Lise skriver:

Hvis du ammer hende, er hun ret godt stillet Så får hun dine antistoffer, og du kan ikke smitte hende gennem maden.

jeg ammer desværre ikke

Anmeld

1. juli 2013

DKTiha

Pikku Myy skriver:

Jeg kan ikke helt huske hvordan det er, men er det ikke noget med at din pige får dine antistoffer gennem mælken og dermed er "beskyttet" mod din virus?

jo det har jeg os hørt, men jeg ammer desværre ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.