Gaveideer til en veninde som skal på udveksling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
9 svar
3 synes godt om
30. juni 2013

Mette.

Hej piger.

jeg mangler virkelig inspiration. Har en god veninde som skal afsted på udenlandsophold i 1/2 år. Hun er derfor ikke hjemme på hendes fødselsdag. Jeg vil rigtig gerne købe en lille ting som hun kan få med når hun rejser, men først på åbne på sin fødselsdag. Hvad ville i købe? Det skal jo helst være en lille ting, da det ikke må fylde meget i bagagen.

jeg er helt tom for ideer, så håber i kan hjælpe.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

_-Kathrine-_

Hvad må det koste?
Jeg tænker et smykke... Pernille Corydon laver fede smykker

Anmeld

30. juni 2013

Mette.

_-Kathrine-_ skriver:

Hvad må det koste?
Jeg tænker et smykke... Pernille Corydon laver fede smykker

Jeg har ikke lagt mig fast på noget bestemt, men helst ikke voldsomt dyrt. Hun er til meget simple smykker, som fx Marc jacobs guldøreringe, de runde kun med navnet på. Tror du så Pernille C smykker vil være i den stil?

Anmeld

30. juni 2013

A.n.onym.

Hva med et gavekort til iTunes - hvis hun selvf. Bruger iPhone

Anmeld

30. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ku da lave en lille carepackede med forskellig ting hun er glad for, men som man ik ka få der hvor hun ska hen.

Feks en pose matadormix, lakrids, en pakke bag selv rugbrøds blandening, remulade, osv. Vh stine

Anmeld

30. juni 2013

_-Kathrine-_

Mette. skriver:

Jeg har ikke lagt mig fast på noget bestemt, men helst ikke voldsomt dyrt. Hun er til meget simple smykker, som fx Marc jacobs guldøreringe, de runde kun med navnet på. Tror du så Pernille C smykker vil være i den stil?

Hmmm... Ja lidt samme stil, syns jeg!

Anmeld

30. juni 2013

Mette.

_-Kathrine-_ skriver:

Hmmm... Ja lidt samme stil, syns jeg!

googlede lige og de er super fine. hvertfald et godt bud. Tak for hjælpen.

Anmeld

30. juni 2013

Mette.

MommyK skriver:

Hva med et gavekort til iTunes - hvis hun selvf. Bruger iPhone

Tak for inspiration. Hun bruger desværre ikke rigtig iTunes. 

Anmeld

30. juni 2013

Mette.

StineW79 skriver:

Du ku da lave en lille carepackede med forskellig ting hun er glad for, men som man ik ka få der hvor hun ska hen.

Feks en pose matadormix, lakrids, en pakke bag selv rugbrøds blandening, remulade, osv. Vh stine

Det har jeg også overvejet. tænker hvertfald hun skal have lakrids med også har jeg hæklet hendes yndlingsdyr til hende. Men ville gerne give hende en lille ting som hun kan huske os på også.

Anmeld

30. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mette. skriver:

Det har jeg også overvejet. tænker hvertfald hun skal have lakrids med også har jeg hæklet hendes yndlingsdyr til hende. Men ville gerne give hende en lille ting som hun kan huske os på også.

Et sjovt og fjollet billede af jer sammen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.