Lave vafler på en toaster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.544 visninger
13 svar
3 synes godt om
30. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja ka man lave vafler på en toaster?? Vi har nemlig ik noget vaffeljern, men ku godt lige spise vafler til dessert! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Eliza

Prøv og lad mig endelig høre om resultatet 

Anmeld

30. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
StineW79 skriver:

Ja ka man lave vafler på en toaster?? Vi har nemlig ik noget vaffeljern, men ku godt lige spise vafler til dessert! Vh stine

Har prøvet  Men det fungerede ikke helt  Lav dem som små pandekager på panden i stedet for!

Anmeld

30. juni 2013

B&J

jeg tænkte også hvad med pandekager

Anmeld

30. juni 2013

LinLin

Det har jeg gjort! Men vores toaster har også sådan nogle udskiftelige plader, hvoraf en er et vaffeljern

Anmeld

30. juni 2013

StineW79

Eliza skriver:

Prøv og lad mig endelig høre om resultatet 

Blev nedstem af kærsten, så må forsøge en anden dag!! Øv vh stine

Anmeld

30. juni 2013

StineW79

sommerbarn<3 skriver:

Har prøvet  Men det fungerede ikke helt  Lav dem som små pandekager på panden i stedet for!

Kærsten forslog også at vi lavede dem som pandkger i stedet for, men det er jo bare ik det samme! Så ingen vafler i dag øv! Vh stine

Anmeld

30. juni 2013

StineW79

B&J skriver:

jeg tænkte også hvad med pandekager

Men vafler og pandekager er bare ik helt det samme! Og vil får sådan jævnligt pandekager til morgenmad/ brunch. Vh stine

Anmeld

30. juni 2013

StineW79

LinLin skriver:

Det har jeg gjort! Men vores toaster har også sådan nogle udskiftelige plader, hvoraf en er et vaffeljern

Ih det var smart!! Vores toaster, er fra da jeg var teenager, så den er nok mindst 20 år gammel, og dengang havde de vist ik sådan et smart system  Vh stine

Anmeld

30. juni 2013

B&J

StineW79 skriver:

Men vafler og pandekager er bare ik helt det samme! Og vil får sådan jævnligt pandekager til morgenmad/ brunch. Vh stine

nej ved godt det ikke er det samme på nogle måde.. du må ud og finde et vaffel jern

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.