Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De der mærker til Føtex som gælder til kuffert , er kampagnen forlænget ?
for fik nogle den anden dag og på hæftet står til 8 juni ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: De der mærker til Føtex som gælder til kuffert , er kampagnen forlænget ? for fik nogle den anden dag og på hæftet står til 8 juni ..
Yurie skriver: jeg var i føtex i sidste uge, og der spurgte de stadigvæk om man ville have mærker.
jeg var i føtex i sidste uge, og der spurgte de stadigvæk om man ville have mærker.
Ja fik mine igår , men der står bagpå hæftet at mærker deles ud til 8 juni. Og fyldte hæfter kan indløses til d 15 juni.
så derfor mit spørgsmål
bøllen skriver: Ja fik mine igår , men der står bagpå hæftet at mærker deles ud til 8 juni. Og fyldte hæfter kan indløses til d 15 juni. så derfor mit spørgsmål
Yurie skriver: ahh ok..jamen hvis de stadigvæk gives ud, kan man vel stadigvæk bruges. ellers er der jo ikke nogen grund til det.. og falsk reklame. http://www.dsguld.dk/15032013/
ahh ok..jamen hvis de stadigvæk gives ud, kan man vel stadigvæk bruges. ellers er der jo ikke nogen grund til det.. og falsk reklame. http://www.dsguld.dk/15032013/
Takker Har sagt nej til at modtage men nu skal vi jo på ferie næste år så tænkte jeg ville sige ja.
vi hørte igår at idag vist var sidste dag med mærkerne de deler ud
bøllen skriver: Takker Har sagt nej til at modtage men nu skal vi jo på ferie næste år så tænkte jeg ville sige ja.
Louise :-) skriver: Perioden er forlænget ved dog ikke hvor meget, men i denne uge deler de da ekstra mange ud så det er da nok ved at være slut
Perioden er forlænget ved dog ikke hvor meget, men i denne uge deler de da ekstra mange ud så det er da nok ved at være slut
Ja fik et link det er forlænget . Fik mange igår , har ellers takket nej men nu er ferien jo bestilt så tænkte jeg ville sige ja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128