Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Kan sagtens følge dig det bare slet slet ikke sjovt når det ikke går efter planen. selvom det kan ske den er positiv i morgen føler man bare ikke selv at chancen er særlig stor.Men jeg håber så inderligt i får lov at få titlen kommende forældre meget snart
Kan sagtens følge dig det bare slet slet ikke sjovt når det ikke går efter planen. selvom det kan ske den er positiv i morgen føler man bare ikke selv at chancen er særlig stor.Men jeg håber så inderligt i får lov at få titlen kommende forældre meget snart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Hvornår kunne du teste positiv? Tusind tak det betyder meget at du/i alle sammen tænker på os
Hvornår kunne du teste positiv? Tusind tak det betyder meget at du/i alle sammen tænker på os
BigHope13 skriver: Troede jeg teste negativt 3+4 så den røg i skraldespanden ret hurtigt. Dagen efter tog jeg så en ny som efter kort tid blev positiv og tjekkede så teste fra dagen før og der var også kommet to streger på den også. Så 3+4det var så lidt, selvom man ikke rigtig kender de folk som er herinde synes jeg alligevel man kommer tæt på nogle områder. Og da jeg selv har været i behandling føler jeg meget med dem som er og har været i behandlingog nu synes jeg det virker til at du og din mand har et godt og stabilt forhold og har nogle gode rammer for børn så synes da klart i fortjener den glæde det er at blive gravid og få en guldklump eller flere ind i jeres liv.
Troede jeg teste negativt 3+4 så den røg i skraldespanden ret hurtigt. Dagen efter tog jeg så en ny som efter kort tid blev positiv og tjekkede så teste fra dagen før og der var også kommet to streger på den også. Så 3+4det var så lidt, selvom man ikke rigtig kender de folk som er herinde synes jeg alligevel man kommer tæt på nogle områder. Og da jeg selv har været i behandling føler jeg meget med dem som er og har været i behandlingog nu synes jeg det virker til at du og din mand har et godt og stabilt forhold og har nogle gode rammer for børn så synes da klart i fortjener den glæde det er at blive gravid og få en guldklump eller flere ind i jeres liv.
o1Mutte skriver: Åh det var tidligt.. Gid det var mig, er død misundelig Synes også det er dejligt at skrive med andre der er eller har været i samme båd som mig.. Andre der ikke har prøvet det, kan slet ikke sætte sig 100% ind i det Åh tak, synes også vi har det super godt, vi mangler bare en bebs
Åh det var tidligt.. Gid det var mig, er død misundelig Synes også det er dejligt at skrive med andre der er eller har været i samme båd som mig.. Andre der ikke har prøvet det, kan slet ikke sætte sig 100% ind i det Åh tak, synes også vi har det super godt, vi mangler bare en bebs
o1Mutte skriver: Ja testede negativt i morges Der forsvandt det sidste lille håb jeg havde.. Ved den kan nå at blive positiv i morgen, men tror det helt ærligt ikke.. Ville ikke noget andet end at komme ud med det
Ja testede negativt i morges Der forsvandt det sidste lille håb jeg havde.. Ved den kan nå at blive positiv i morgen, men tror det helt ærligt ikke.. Ville ikke noget andet end at komme ud med det
for at den bliver positiv
BigHope13 skriver: Jeg satte ihvertfald kæmpe pris på dem som støtte mig igennem den svære og træls tidJeg er sikker på det nok skal komme til jer snart, og så der nogen som vil være misundelig på diglige præsis man mangler bare lige prikken over i'et. her har vi også altid haft det rigtig godt, vi manglede bare vores egen familie og efter vi er blevet gravide er lykken og kærligheden kun blomstret mere op så hvad skal det dog ikke ende med når guldet først kommertro på det, det skal nok lykkedes jer på den ene eller den anden måde.
Jeg satte ihvertfald kæmpe pris på dem som støtte mig igennem den svære og træls tidJeg er sikker på det nok skal komme til jer snart, og så der nogen som vil være misundelig på diglige præsis man mangler bare lige prikken over i'et. her har vi også altid haft det rigtig godt, vi manglede bare vores egen familie og efter vi er blevet gravide er lykken og kærligheden kun blomstret mere op så hvad skal det dog ikke ende med når guldet først kommertro på det, det skal nok lykkedes jer på den ene eller den anden måde.
AnnL skriver: for at den bliver positiv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128