Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2kopper mel, 1 kop salt, lidt olie og noget vand, til det bliver dejligt fast. Ca 1/2 så meget olie som vand! Vh stine
Omsorgsgiver skriver: Har I en opskrift på trylledej?Nu har jeg aldrig prøvet at have med det at gøre før så jeg skal gerne have at vide alt om det. Altså hvor lang tid det skal tørre og hvornår man kan begynde at male på det osv.
Har I en opskrift på trylledej?Nu har jeg aldrig prøvet at have med det at gøre før så jeg skal gerne have at vide alt om det. Altså hvor lang tid det skal tørre og hvornår man kan begynde at male på det osv.
Månsson skriver: Det ska ha 3-4timer i ovnen ved 120grader
Det ska ha 3-4timer i ovnen ved 120grader
Omsorgsgiver skriver: Ok. Og er det alm. ovn? Og hvornår kan man begynde at male dem? Skal de være helt kolde og have stået lidt?
Ok. Og er det alm. ovn? Og hvornår kan man begynde at male dem? Skal de være helt kolde og have stået lidt?
Månsson skriver: Ja alm ovn er fint.. du ska lige mærke lidt på det om det mærkes fugtigt så ska det ha længere kommer jo lidt an på hvor tyk det i laver er.. Ja det ska være helt koldt
Ja alm ovn er fint.. du ska lige mærke lidt på det om det mærkes fugtigt så ska det ha længere kommer jo lidt an på hvor tyk det i laver er.. Ja det ska være helt koldt
Omsorgsgiver skriver: Ok. Det skal vel være helt hårdt i ovnen før det er godt nok?
Ok. Det skal vel være helt hårdt i ovnen før det er godt nok?
Månsson skriver: Yeps og tørt
Yeps og tørt
Omsorgsgiver skriver: Ok. Og dejen skal vel være som hvis man lavede en helt almindelig bolledej? Altså inden den bliver formet som figurer og i ovn!? Hvilke slags maling skal man bruge så?
Ok. Og dejen skal vel være som hvis man lavede en helt almindelig bolledej? Altså inden den bliver formet som figurer og i ovn!? Hvilke slags maling skal man bruge så?
Månsson skriver: Den er mere fast og ska være helt glat.. Akryl eller børne finger maling er fint. Har lige lavet hånd og fod aftryk af laura der malede vi bare med tusch det blev så fint, det ku hun selv styre og var meget stolt
Den er mere fast og ska være helt glat.. Akryl eller børne finger maling er fint. Har lige lavet hånd og fod aftryk af laura der malede vi bare med tusch det blev så fint, det ku hun selv styre og var meget stolt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128