Flyve med 1 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
2 synes godt om
30. juni 2013

GønskE

God eftermiddag

Jeg sidder her og overvejer, at rejse med min dreng på 1 år (blev han igår) ned til sydfrankrig med min familie. 

Det indebærer bare, at vi skal flyve dernede, og det tager omkring 3 timer. Og skal gøre det alene med ham.

andre der har fløjet med jeres 1 årige, og hvordan er det gået? Jeg ville jo frygte han ville kede sig og pibe fordi han ikke måtte kravle rundt, og så for trykket i ørene når vi letter og lander.

er tilbøjelig til at vente til om 1-2 år, når han er ældre, men vil gerne høre andre erfaringer :-)

håber på nogen erfaringer. For det ville være fra den 11/7 - 22/7 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

JulieE

Vi fløj til New Zealand og retur da vores søn var omkring 10 mdr og det gik rigtig fint. man kan få nogle næsedråber der hjælper på trykudligningen og så gav vi ham sutteflaske på vej op og ned. Vi havde masser af billedbøger og diverse mad til sådan en størrelse... 

Jeg synes helt sikkert du skal tage afsted og få en dejlig ferie med sønnen og resten af familien 

Anmeld

30. juni 2013

MariaJ

GønskE skriver:

God eftermiddag

Jeg sidder her og overvejer, at rejse med min dreng på 1 år (blev han igår) ned til sydfrankrig med min familie. 

Det indebærer bare, at vi skal flyve dernede, og det tager omkring 3 timer. Og skal gøre det alene med ham.

andre der har fløjet med jeres 1 årige, og hvordan er det gået? Jeg ville jo frygte han ville kede sig og pibe fordi han ikke måtte kravle rundt, og så for trykket i ørene når vi letter og lander.

er tilbøjelig til at vente til om 1-2 år, når han er ældre, men vil gerne høre andre erfaringer :-)

Jeg har fløjet masser af gange med begge vores børn. Vi har fløjet med dem siden de blev født, både sammen og hver for sig, og jeg betragter det overhovedet ikke som noget problem. Den store er nu tre og den lille er tretten måneder. Faktisk er de begge ude og flyve med deres far i dag.

Selvfølgelig er en etårig ikke vild med at sidde stille i tre timer, men det er nu altid gået på en eller anden måde. Man kommer langt med lidt legetøj, snacks og nogle ture op og ned ad midtergangen. Vi har aldrig haft problemer med propper i ørene. Har altid haft noget med de kunne drikke, men har hørt for nylig at de små slet ikke får trykket i ørene på samme måde som større børn og voksne.

Anmeld

30. juni 2013

Muffinmus

Vores børn har rejst i alle Aldre uden problemer
Både 3 mdr, 4 mdr, 7 mdr,13 mdr osv osv. Min søn på 6 har rejst 7 gange nu tror jeg og min mindste på 14 mdr i dag har rejst to gange allerede
Bare hav en bod, lidt legetøj og mad med evt hovedpide/ tæppe, så skal i nok hygge jer trykket tager de med sutten eller mad, har slet ikke været et problem her.

Anmeld

30. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Begge mine var et par måneder da jeg fløj med dem første gang (og altid alene). Da min datter var 6 mdr var vi i Algeriet (4 timer i fly)- også alene.

Da min søn var 3 mdr, var vi i Tyrkiet (3,5 timer).

Jeg har altid rejst alene med dem begge, og det er ikke et større problem, end man gør det til

Lidt legetøj, snacks, vand og evt ipad/DVD, så skal det nok gå.

Håber, du kommer afsted, God ferie i så fald

Anmeld

30. juni 2013

Lise

Begge mine har fløjet masser af gange. Fra bitte små babyer. Måske har de nok fløjet mest indenfor deres første to leveår, da de skal have deres eget sæde herefter og koster mere

Nåmen, det er altid gået super! Ingen problemer, overhovedet, hvadenten vi har været på små indenrigsture eller flere timer undervejs. Jeg har altid sørget for at have noget at spise og drikke med til dem, samt lidt legetøj eller en bog man kunne læse i. Eller en iPod eller lign. til at se film på..

Det kan du sagtens

Anmeld

30. juni 2013

modesty

God eftermiddag

Har rejst til Sydfrankrig med min søn da han var 8 mdr. og til Indien med ham da han var 14 mdr. Det er gået fantastisk begge gange. 

Min søn har aldrig så meget som løftet et øjenbryn i forhold til tryk - det har overhovedet ikke generet ham.

Hvis du kan få en tur der passer med hans middagslur, så han kan sove i flyet, er det at foretrække. Så går det jo så nemt som ingenting. 

Ellers hav et eller andet med som du ved han synes er sjovt. lidt legetøj, en bog el. lign.

Men han kan jo sagtens bevæge sig rundt i flyet efter take-off.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.