Lidt sødt alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
9 synes godt om
30. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Min kæreste lader mig som regel altid sove længe fordi han ved jeg tit sover utrolig dårligt om natten. Når men han stod op klokken ni som han plejer og gik ind i stuen tror jeg. Jeg stod op her klokken halv tolv og kan ikke forstå alle de lyde der kommer fra bassens kommende værelse men som også bliver brugt som computer værelse lige nu. Går så derind og finder min kæreste i fuld gang med at samle møbler til bassen og lave hans værelse. Uden jeg har sagt noget, så fantatisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

MariaKyedDK

MiichellaMalou skriver:

Min kæreste lader mig som regel altid sove længe fordi han ved jeg tit sover utrolig dårligt om natten. Når men han stod op klokken ni som han plejer og gik ind i stuen tror jeg. Jeg stod op her klokken halv tolv og kan ikke forstå alle de lyde der kommer fra bassens kommende værelse men som også bliver brugt som computer værelse lige nu. Går så derind og finder min kæreste i fuld gang med at samle møbler til bassen og lave hans værelse. Uden jeg har sagt noget, så fantatisk.

dejligt 

Anmeld

30. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

MariaKyedDK skriver:

dejligt 

Meget det havde jeg slet ikke regnet med han gad gå i gang med. Havde brokket mig lidt over kasserne stod i gangen men var slet ikke ment som han skulle pakke dem ud og gå igang. Blev helt glad da jeg så han var gået i gang med det. Også fordi der er under tre måneder til termin nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.