arrrrrg! :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. juni 2013

EKBJ

Jeg er TOTAL opbrugt!

Min søn fik dræn i d. 24, men de 2 uger inden det lavede han ikke andet end at skrige flere timer hver evig eneste nat - hvem måtte tage ham - MIIIIG! Jeg måtte vade rundt med ham i flere timer om natten, HVER nat, selvom jeg har dårlig ryg/bækken! Og lige som han får dræn i valgte min kæreste og ligge sig syg, ØV! Han har været syg en uge nu, men problemet er så bare, at han sagtens kan køre ud til hans mor - hjælpe hende. Hente ting ved kammerater og lign. Men når han kommer hjem er han ÅÅÅÅÅH SÅ SYG ...Vores søn har de sidste par dage haft slemme mareridt og der er det selvf igen mig der må stå op. JEG ER GODT NOK VED AT VÆRE OPBRUGT!!! :s:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Dot D

Det lyder som om din kæreste er belejliget syg, når han er hjemme og ikke når det liiiige passer ham.

Jeg havde bedt ham om at lægge sig i sengen og blive rask, så jeg kunne - hurtigst muligt - få en frisk "hjælper" i huset, da det jo tager hårdt på alle med sygdom.

Så prøv at sige til ham, at han ikke bliver frisk af at rende rundt og hjælpe alle andre, men hvis han holder sengen, så bliver han nok så frisk, at han kan hjælpe jer alle - især jer derhjemme, hvor hans hjælp og bekymring burde ligge....

Du får lige et for det trænger du vist til.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.