Kan man det - pizzabunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2013

bøllen

Har et barn der ligger syg, så vil udnytte dagen til at få lavet lidt til fryseren.

kan man lave pizzabunde , og fryse dem ned??? Så de er nemme og tage op en dag det skal gå stærkt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

debbie19

bøllen skriver:

Har et barn der ligger syg, så vil udnytte dagen til at få lavet lidt til fryseren.

kan man lave pizzabunde , og fryse dem ned??? Så de er nemme og tage op en dag det skal gå stærkt ?

det har vi gjordt flere gange uden problemer.  har også set i butikker man kan købe bunde med tomatsovs på frost 

God søndag 

Anmeld

30. juni 2013

bøllen

debbie19 skriver:

det har vi gjordt flere gange uden problemer.  har også set i butikker man kan købe bunde med tomatsovs på frost 

God søndag 

Har også nok set dem, men på køl ikke frost

det må jeg prøve, og de bliver gode nok ?? Tænker nemlig at det ville være rart en dag der er pres på. Bare lige tage en bund op og smide fyld på.

Anmeld

30. juni 2013

bøllen

debbie19 skriver:

God søndag 

Tak også god søndag til dig

Anmeld

30. juni 2013

debbie19

bøllen skriver:

Har også nok set dem, men på køl ikke frost

det må jeg prøve, og de bliver gode nok ?? Tænker nemlig at det ville være rart en dag der er pres på. Bare lige tage en bund op og smide fyld på.

ja de bliver gode. tager dem op ca en halv time før så når de at tø op men stadigvæk er kolde.. de bliver lækre sprøde..

Anmeld

30. juni 2013

SjeBets

det vil jeg tro man sagtens kunne, når der er tilbud på de der færdiglavede bunde, som ikke er bagt så smider jeg dem på frost og tager dem op når jeg vil bruge dem og de er helt fine

Anmeld

30. juni 2013

bøllen

debbie19 skriver:

ja de bliver gode. tager dem op ca en halv time før så når de at tø op men stadigvæk er kolde.. de bliver lækre sprøde..

Super takker  Det vil jeg prøve.

hvordan fryser du dem ned?? For tænkte lige poser er jo ikke så store.

Anmeld

30. juni 2013

bøllen

det vil jeg tro man sagtens kunne, når der er tilbud på de der færdiglavede bunde, som ikke er bagt så smider jeg dem på frost og tager dem op når jeg vil bruge dem og de er helt fine

Ok takker det vil jeg prøve  . Brød kan jo fryses, men blev i tvivl nu det jo er dej. Om frysningen ville ødelægge noget når det ikke er bagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.