Du danske sommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du til varme eller omskifteligt sommerklima?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

822 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er jo en del af den danske nationalidentitet at klage over vejret. Får vi sol fra en skyfri himmel, klager vi over, at det er for varmt, og at græsset bliver gustent. Driver der et lavtryk ind over landet, kan det kun gå for langsomt med at finde den billigste afbudsrejse til varmere himmelstrøg.

Men hvad er I egentlig til? Varme eller mere omskiftelige temperaturer?

Mvh
Karoline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

oo

jeg eeeeeelsker det nordiske vejr med regn hist og sol pist og så blæsevejr ind imellem. og efter jeg er flyttet ud midt i skoven (fra blågårdsgade på nørrebro), så er jeg blevet voldsomt forelsket i vinteren også. det er bare så dejligt, den måde årstiderne skifter på og jeg glæder mig hele tiden lidt til "næste sæson"

Anmeld

9. juli 2009

Miamaja

ved ikke om det kun er danskerne der klager. jeg synes amerikanerne klager rigtig meget over vejret. jeg oplever tit jeg synes det har vaeret super fint vejr imens min mand synes det har vaeret daarligt vejr fordi det var lidt overskydet, men det er nok fordi de ikke ved hvad rigtig overskydet vejr er, som en dansker kender det

ikke for koldt og ikke for varmt onskes det her, og saa gerne med lidt STILLE vind, tak

Anmeld

9. juli 2009

trunte89

Jeg er bestemt ikke til det helt varme vejr.
helst ikke over 25 c. Så er jeg jeg ved at omkomme. Bliver så sur og irritabel når det er rigtig hedt

Anmeld

9. juli 2009

Tina2

Jeg har stemt 25-30 grader, jeg ELSKER varmen, men synes det bli'r lidt for meget herhjemme, når temperaturen bli'r over 30 grader...
Sydpå derimod kan jeg sagtens klare 45 grader... Har været i Goa i 3 uger med over 50 grader, det gik fint.... Man sku dog liiiige vænne sig til det + at vandet jo var ca 35 grader varmt.....

Anmeld

10. juli 2009

4kløver

Jeg tog over 30  Jeg ELSKER varme og syndes at det vejr vi har lige nu er koldt..  Håber at varmen kommer tilbage igen

Anmeld

10. juli 2009

Leneur

Jeg har stemt mellem 25-30 grader, da jeg elsker varmen.... normalt. Lige nu har jeg nemlig en varmedunk i maven og hun gør at jeg får meget vand i ben og fødder og sveder rigtig meget, så de temperaturer vi har lige nu er godt for mine fødder.
Jeg går fra på barsel i dag, så kan selv bestemme hvornår jeg smækker benene op og så må varmen godt komme igen..... ;-)

Anmeld

10. juli 2009

3rollinger

Jeg er rigtig glad for varme, saa jeg har stemt mellem 25-30 grader.

Jeg bor jo i Spanien og har for tiden en hverdag med 36 grader i skyggen og jeg er bare ved at omkomme. Plejer godt nok at klare det rimelig flot, men i aar beder min graviditet altsaa om koeligere vejr.

Knus
Trine

Anmeld

10. juli 2009

Munder

Tjuhl skriver:

jeg eeeeeelsker det nordiske vejr med regn hist og sol pist og så blæsevejr ind imellem. og efter jeg er flyttet ud midt i skoven (fra blågårdsgade på nørrebro), så er jeg blevet voldsomt forelsket i vinteren også. det er bare så dejligt, den måde årstiderne skifter på og jeg glæder mig hele tiden lidt til "næste sæson"

Enig, synes det er et skønt klima vi har i DK.

Anmeld

10. juli 2009

Miss BananaHammock

25-30 grader. Elsker den danske sommer og duften af regn efter et par solrige dage. Synes dog godt jeg kan blive lidt træt af det omskriftelige vejr vi har for tiden hvor der er super dejligt vejr i to uger også bare en masse regn og faldende temperatur de næste - specielt nu hvor jeg endelig har ferie . Kan jo ikke finde ud af hvad tøj der skal blive fremme og havd der skal pakkes væk
En ideel sommer for mig ville være sol, 25-30 grader også en regnskyl i ny og næ men ikke faldende temperatur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.