Hvor mange sæt tøj har i, som i faktisk bruger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
5 svar
2 synes godt om
30. juni 2013

Majbrit P

Jeg har omkring 5 sæt som jeg faktisk altid går med  alt andet ligger bare til pynt, fordi jeg ikke føler mig tilpas i det.

Jeg snakkede med en sød veninde om det, og hun sagde at hun havde det præcis på samme måde, at der er nogle sæt som hun gentagende går i.

Så tænkte jeg, har alle det sådan? Man ser jo tit de modepiger som har nyt tøj på hver dag. Synes det er fedt at kunne føle sig tilpas i alt, det kan jeg bare ikke .

Hvordan har i det med tøj? nyt hver dag? eller tit det samme med måske forskellige bukser og ens trøjer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Dinna88

Altså, af bukser og jeans har jeg......... Nogle stykker Det skifter mellem  fire par. Jeg er ikke så fancy når det kommer til bukser - jeg går i helt stramme bukser med en lav talje eller helt stramme bukser med en meget høj talje, så blusen kan være inde i. Det er mine bulser/smykker/trøjer osv der pepper mig op

Af alt andet....... Det nævner vi ikke. Og sæt ligefrem? Jamen, puha.... Det tør jeg ikke tænke på. Men jeg har klart mit yndlingstøj, og så har jeg jo også mit sommertøj, som ikke er i brug om vinteren og omvendt.

Jeg har meget tøj, men det er også en vigtig ting for mig

Derudover bruger jeg også forskelligt par sko.

Så ja - jeg har forskelligt tøj på de fleste dage, men jeg bruger altid bukser i flere dage, og det samme med store/løse trøjer

Anmeld

30. juni 2013

L&V

Jeg vil mene jeg bruger langt det meste af mit.. Noget er dog season præget så det må vente på at det bliver deres tur igen..

Har selvfølgelig noget jeg bruger mere end andet men klæder mig meget efter mit humør og med masser af farver

Anmeld

30. juni 2013

Masig

Three little steps skriver:

Jeg har omkring 5 sæt som jeg faktisk altid går med  alt andet ligger bare til pynt, fordi jeg ikke føler mig tilpas i det.

Jeg snakkede med en sød veninde om det, og hun sagde at hun havde det præcis på samme måde, at der er nogle sæt som hun gentagende går i.

Så tænkte jeg, har alle det sådan? Man ser jo tit de modepiger som har nyt tøj på hver dag. Synes det er fedt at kunne føle sig tilpas i alt, det kan jeg bare ikke .

Hvordan har i det med tøj? nyt hver dag? eller tit det samme med måske forskellige bukser og ens trøjer? 

Jeg har ikke nogle decideret sæt, men har følgende:

fem par lange bukser - går stort set kun med to af dem

6-7 sweater - går med dem alle

5-6 cardigans - går med 3-4 af dem

5-6 basic t-shirts - går vel med 2-3 af dem

6-7 ærmeløse toppe - går med dem alle

4-5 pænere bluser - går med dem alle

En masse andet som aldrig rigtig bliver brugt...

Ja lidt underligt stillet op hehe, men jeg har som sagt ikke nogle sæt, men lidt forskelligt jeg s,tæer forskelligt sammen, men har også meget som jeg faktisk ikke rigtigt bruger... Ca en gang om året bliver der sorteret grundigt i det og halvdelen ca bliver smidt ud, så der er plads til lidt nyt 

Anmeld

30. juni 2013

Kay

altså jeg har nogle stykker tøj jeg går med tit... men jeg har ikke som sådan sæt.... bruger tingene meget blandet... 

men nej i øjeblikket har jeg ik meget... da jeg tog meget på under graviditeten og er igang med at tabe mig så jeg kan passe mit "gamle" tøj fra før.... savner mine cowboy bukser 

Anmeld

30. juni 2013

Clisolka

Three little steps skriver:

Jeg har faktisk mange forskellige slags sæt af tøj jeg har rendt meget rundt i  Jeans, leggins, toppe og tunikaer - lige pt. er det dog sat på standby da jeg er 29 uger henne i min graviditet, så for tiden er det leggins med en top og en trøje udover  Det er begrænset hvor mange forskellige sko jeg har, det er jeg ikke så god til at købe til mig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.