Bilder jeg mig selv noget ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
10 svar
5 synes godt om
29. juni 2013

Anonym trådstarter

mit spørgsmål lyder bare egentlig på, om der er andre der kan bidrage med resultatet af denne test? 

Burde slet ikke teste endnu, forventet mens den 10/7-13 .. Så er tidligt på den, måske et lille testmonster. 

der er 3 andre der har set billedet og mener de kan se en svag streg, hvad ser i? 

Har ændret farven på billedet på det nederste, men samme billede. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

lotteh21

Jeg synes godt jeg kan ane en streg.

Anmeld

29. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

mit spørgsmål lyder bare egentlig på, om der er andre der kan bidrage med resultatet af denne test? 

Burde slet ikke teste endnu, forventet mens den 10/7-13 .. Så er tidligt på den, måske et lille testmonster. 

der er 3 andre der har set billedet og mener de kan se en svag streg, hvad ser i? 

Hvis du har testdag den 10 har ægget jo knap nok sat sig fast

Anmeld

29. juni 2013

Aabye

Jeg vil nu heller ikke mene at du kan teste positiv endnu når du først har test dag den 10/7 :s

Anmeld

29. juni 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Du er jo nærmest kun 2+ -et eller andet..

Men uanset hvad - så vil jeg nu sige, at jeg godt kan ane en streg. Måske du producerer ekstremt meget Hcg - og hurtigt

Anmeld

29. juni 2013

Lotus86

Jeg kan også godt se noget. Hvornår kom stregen? Mon ikke du har haft ægløsning tidligere end du lige tror? Det lyder vildt at du skulle kunne teste positivt 12 dage før tid.

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan også godt se noget. Hvornår kom stregen? Mon ikke du har haft ægløsning tidligere end du lige tror? Det lyder vildt at du skulle kunne teste positivt 12 dage før tid.

Stregen kom efter 1 mins tid, ganske kort. Den var der, da jeg var færdig med at vaske hænder. det her billede er taget efter 10 min :-) 

det er muligt, vi tester ikke for æl, men bruger blot en kalender,  så skal ikke kunne sige det 100% :-)

Anmeld

30. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg vil desværre sige ja,stregen er helt udtværet,og sådan ser valmed desværre ud,når den har trukket for meget urin op,og testen er der med ugyldig. 

Der ud over er afløsningstiden på valmed MAX. 5 minutter,og det er super vigtig,man overholder den tid,da valmed er meget slem,til at lave falsk positiv efter bare 6-7 minutter. 

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Har taget en ny til morgen og den ser sådanne ud :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2013

Lotus86

Der er vist ingen tvivl mere, tror bare du har haft ægløsning tidligere end forventet Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.