Disneyland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
8 svar
13 synes godt om
29. juni 2013

tankai

vi er på et hotel tæt på Disneyland Paris, og kan ikke finde ud af, om det er værd at bruge penge på, nu jeg er gravid.. Jeg er 23+4.. 

ville i tage derind?

er der nogen der har været der, mens de var gravide?

Det er kun min kone og jeg.. Ingen børn pånær hende i maven. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

StineL

tankai skriver:

vi er på et hotel tæt på Disneyland Paris, og kan ikke finde ud af, om det er værd at bruge penge på, nu jeg er gravid.. Jeg er 23+4.. 

ville i tage derind?

Min kæreste og jeg var der i foråret 2007 med et vennepar, da jeg var stort set lige langt henne. Jeg var ikke gravid, da vi bestilte turen.
Du kan se på forlystelserne, om hun må prøve dem, når hun er gravid. Det er primært de meget vilde forlystelser, man ikke må prøve. Vi var der i 3 dage og havde på trods af dette en rigtig god tur. Der er stadig rigtig mange andre forlystelser. Desuden er det hele bare super gennemført og så fik vi også shoppet en masse til vores datter.

Anmeld

29. juni 2013

bøllen

tankai skriver:

ville i tage derind?

Har været i Disney land 2 gang, første gang uden børn. 2 gang med. Jeg syntes personlig Disney er en oplevelse i sig selv. og en oplevelse at gå rundt derinde og kikke, virkelig flot.

Anmeld

29. juni 2013

Dot D

Jeg synes, at der er vildt imponedrende dernede, så jeg synes klart, at I skal tage derind...

Så kan konen din prøve nogle vilde rutchebaner, og du kigge på, så kan I bytte ved næste graviditet, hi hi...

Så skal du prøve "Space moutain 2" den fedeste rutchebane, jeg har prøvet, hi hi.... Sus i maven og vind i håret

Anmeld

30. juni 2013

Billemyre

Det skal I da helt sikkert gøre - jeg har godt nok kun været der en enkelt gang, og jeg var 8, hehe, så jeg husker det naturligvis som værende magisk og imponerende, men jeg tror, den er god nok, også som voksen

Min mand og jeg skal klart derhen i løbet af efteråret...
Vi har en veninde som arbejder dernede som Snehvide, så vi skal selvfølgelig ned og ha' taget billede med hende

Anmeld

30. juni 2013

BigHope13

tankai skriver:

ville i tage derind?

Jeg har været der som barn med mine forældre hvor det var et kæmpe hit. Og så for nogle år siden med nogle venner og det var sku stadig et hit jeg var heller ikke med til nogle forlystelser den sidste gang pga rygskade men der er simpelthen så meget at kigge på og det er så gennemført . ville elske at komme dertil igen

Anmeld

30. juni 2013

BabyMus

tankai skriver:

ville i tage derind?

Åhh men det er ALTID pengene værd at tage i Disneyland.

Og som de andre skriver - kan godt være du ikke lige skal gå i gang med de vildeste forlystelser, men der er stadig en masse andet at kigge på, så helt klart tage derind.

Anmeld

30. juni 2013

M (:

tankai skriver:

ville i tage derind?

Jeg har været der som gravid (havde dog endnu ikke testet positiv ), og prøvede på livet løs..

Meeeen, ville nok ikke prøve de vilde ting 23+. Dog er det en stor oplevelse, og mange ting kan man godt prøve trods gravid mave. Jeg synes det var en stor oplevelse at være der, og mange af paraderne er mere værd end forlystelserne.. 

Vi var derinde på Bastillie-dag, og det var en GENIAL dag at tage derind på, da alle franskmændene var inde i selve Paris, så der var nærmest ingen mennesker og dermed ingen kø! 

Anmeld

3. juli 2013

tankai

Vil lige sige tak til jer alle for jeres svar.. 

Mobilen ville ikke lade mig besvare, efter jeg havde oprettet tråden.. 

Vi endte med at tage afsted, og havde en skøn dag.. Sikke en oplevese.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.