Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleChelle skriver: På den kan jeg godt se en streg. - Men på de andre kan jeg ikke :p for at den er der
På den kan jeg godt se en streg.
- Men på de andre kan jeg ikke :p
for at den er der
Det er jo også den nu der tæller. Hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: tog denne test imorges hvor jeg efter 3 min kunne ane denne streg som jeg håber i kan se. Vil idag være 3+6.
tog denne test imorges hvor jeg efter 3 min kunne ane denne streg som jeg håber i kan se. Vil idag være 3+6.
Ligemeget hvor meget jeg vender og drejer hovedet, kan jeg desværre ikke se noget
Anonym skriver: Bare lige et ekstra billed..
Bare lige et ekstra billed..
Rikke2404 skriver: Ligemeget hvor meget jeg vender og drejer hovedet, kan jeg desværre ikke se noget
Det er ikk de første billeder i skal kigge på. Hihi. Har lagt et ind længere inde i debatten.
Martsbaby skriver: Jeg kan godt se der er noget, men jeg er i tvivl om, hvorvidt det er en reel streg eller en skyggestreg.. for den er der!
Jeg kan godt se der er noget, men jeg er i tvivl om, hvorvidt det er en reel streg eller en skyggestreg.. for den er der!
Anonym skriver: wee den var god nok. Jeg er gravid. Har taget en test idag.
wee den var god nok. Jeg er gravid. Har taget en test idag.
Sådan!!!!
Tillykke
CroQuis skriver: Sådan!!!! Tillykke
Tusind tak
Anonym skriver: Det er ikk de første billeder i skal kigge på. Hihi. Har lagt et ind længere inde i debatten.
kanKlan ikke se noget:/
Jeg kan nu godt se den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128