Squats

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
9 svar
3 synes godt om
29. juni 2013

EnGodMor

Nogle der har prøvet om det er sandt?

Ellers starter projektet nu. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Dinna88

jeg ville aldrig opgradere så hurtigt, med så mange træningsdage. Musklerne skal restituere, og det får de ikke lov til her, med een hviledag.

men der udover er det fin træning, da det er udholdenhed, og ikke vægt der er baseret på 

Anmeld

30. juni 2013

LilleChelle

Dinna88 skriver:

jeg ville aldrig opgradere så hurtigt, med så mange træningsdage. Musklerne skal restituere, og det får de ikke lov til her, med een hviledag.

men der udover er det fin træning, da det er udholdenhed, og ikke vægt der er baseret på 

Hvordan ville du gøre? 

Anmeld

30. juni 2013

LilleLene

engodmor skriver:

Nogle der har prøvet om det er sandt?

Ellers starter projektet nu. 

mi søstr prøvede på den, men hun fik virkelig ondt, og ikke bare af ømme muskler... Hun er vant til at træne meget

så tag den hver anden dag, altså 1 dags hvile

og ja squats strammer bagparonen op

Anmeld

30. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Som instruktør vil jeg kraftig fraråde det,man må kun træne den samme muskelgruppe hver 2.dag,ellers nedbryder man bare musklerne,i steden for at opbygge dem. 

Er det beregnet på at man bare står der hjemme,og laver dem,eller er det med vægtstang på?

Anmeld

30. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er igang, og er på dag 5 

Jeg laver dem uden vægt, ellers tror jeg ikke mine muskler holder hele vejen

Anmeld

30. juni 2013

EnGodMor

Mor11 skriver:

Jeg er igang, og er på dag 5 

Jeg laver dem uden vægt, ellers tror jeg ikke mine muskler holder hele vejen

Sådan jeg laver dem os uden vægtstang. Ellers ville jeg sgu dø i alle muskler

Er dog kun på dag to. Laver du dem bare ud i en køre? Eller hvordan?

Anmeld

30. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
engodmor skriver:

Sådan jeg laver dem os uden vægtstang. Ellers ville jeg sgu dø i alle muskler

Er dog kun på dag to. Laver du dem bare ud i en køre? Eller hvordan?

Ja, indtil videre gør jeg og min erfaring er egentlig også at det gør mere ondt hvis man holder pause midtvejs, når man laver mange

har gået på et mave-Balle-lår hold med en virkelig god og hård træner  og vi lavede røvmange squats i hendes timer! Der fandt jeg hurtigt ud af at selvom det gjorde pisse ondt, så ville det kun blive værre hvis jeg stoppede op, for så at fortsætte. Hehe

Anmeld

30. juni 2013

EnGodMor

Mor11 skriver:

Ja, indtil videre gør jeg og min erfaring er egentlig også at det gør mere ondt hvis man holder pause midtvejs, når man laver mange

har gået på et mave-Balle-lår hold med en virkelig god og hård træner  og vi lavede røvmange squats i hendes timer! Der fandt jeg hurtigt ud af at selvom det gjorde pisse ondt, så ville det kun blive værre hvis jeg stoppede op, for så at fortsætte. Hehe

Det er os den erfaring jeg har. Og  tror ikke det hjælper   på samme måde  ved og holde en masse pauser. Men pyha når man kommer over de 100 engang

Anmeld

30. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
engodmor skriver:

Det er os den erfaring jeg har. Og  tror ikke det hjælper   på samme måde  ved og holde en masse pauser. Men pyha når man kommer over de 100 engang

Ja, jeg synes også det lyder vildt men, we can do it!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.