aftenskrigetur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juni 2013

Ida b

Min datter på en måned, har hver aften taget en times aftenskrigetur. Det gjorde min søn også det første halve år. Har svært ved at aflæse, om det er overtræthed, maven der driller eller noget helt andet. Er der nogle der kender til problemet? eller ved hvad man kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

L&V

Ida b skriver:

Min datter på en måned, har hver aften taget en times aftenskrigetur. Det gjorde min søn også det første halve år. Har svært ved at aflæse, om det er overtræthed, maven der driller eller noget helt andet. Er der nogle der kender til problemet? eller ved hvad man kan gøre?

Ikke noget jeg lige kender til nej vi havde det sådan hele døgnet (kolik) men tænker at du må prøve en udelukkelses metode.. Hvis det er maven er bleen jo et godt sted at starte. Er der meget luft i maven osv..

Overtræt/ overstimuleret prøv og lav mindre om aftenen og put tidligere osv.

Anmeld

29. juni 2013

Michelle88

Vores datter på 11 uger havde også en time om aftenen ved 19-21 tiden, de første to måneder ca. Fik afvide at det var pga. alle de indtryk hun havde fået i løbet af dagen, som lige skulle fordøjes.. For ellers var/er hun den nemmeste pige..

Anmeld

29. juni 2013

Skouboe

Det er sandsynligvis overtræthed

Anmeld

29. juni 2013

camilla10

Ida b skriver:

Med vores søn hjalp det at svøbe ham. Vi rullede ham tæt ind i dynen med armede ind til kroppen efter anbefaling fra sundhedsplejersken. Det brugte vi længe, da det beroligede ham.

Anmeld

29. juni 2013

charlottekri

Det kan være at dit barn er låst et eller andet sted... Min dreng lavede det samme nummer og han var låst 4 steder (svarer til hold i nakken, bare også andre steder) og nej, det giver ingen mening at det kun er om aftenen, det giver sig til udtryk, men efter nogle gange hos kiropraktor har jeg bare fået den nemmeste dreng! I kan altid prøve at få det undersøgt. Hellere det end flere måneder med skrig og skrål 

Knus Charlotte 

Anmeld

29. juni 2013

modesty

Det er meget normalt med de små at der er ekstra gråd i aftentimerne. Når de er så små kan det være svært at læse alle signaler og ja, det kan være overtræthed, overstimulering eller hey - det er altså bare vildt lige pludselig at blive født og være en del af den her verden! Hos os var det helt super at have en Manduca bæresele. Far tog den på og gik rundt med ham og fem minutter senere enten sov han eller var rolig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.